Concluzie

Mai 14, 2007


Ma uit la cei din jur. Unii nici nu-si dau seama in ce decadere sunt. Ca oameni, ca fiinte, ca existenta. Sunt terni, plictisiti, si se bucura de asta. Unii chiar isi ridica statuie datorita existentei pe care o duc. Fiecare este un Brancusi in viata proprie. Dar unul fals, pentru ca maiestria si geniul unuia nu se poate transmite in toate existentele obscure care populeaza pamantul. Sa fii fericit nu e totuna cu sa stii sa fii fericit. Depinde de corijentele din viata…..Iar sfaturile astea vin de la un repetent. Pentru ca inca nu am invatat. Nimic. 29 de ani traiti degeaba. Nu am realizat nimic notabil. Poate doar faptul ca am inceput sa ma impac cu ceilalti..Cu mine…mai am de invatat…..

2 Răspunsuri to “Concluzie”

  1. Cristia Says:

    Poti fi tu sigur ca nu ai realizat nimic notabil? Notabil in fata cui? A oamenilor sau a ta? Cand ai lasat de la tine in favoarea unui meschin, cand nu ti-ai economisit zambetele si mangaierile pentru un cineva care chiar avea nevoie, cand ai simtit cu sufletul altuia si nu cu al tau, atunci ai realizat deja ceva notabil.

  2. monoloage Says:

    in fata mea cristia…..


Lasă un răspuns

