Prea tarziu…

Mai 14, 2007


Trece timpul…pe langa tine..pe langa mine..pe langa noi…Ne dam seama prea tarziu ca nu am realizat ca am trait prea devreme. Ca parca nu am avut nici un rost. Te mai intrebi de ce? Pentru ca iti dai seama ca rostul pe care ti-l cautai in viata nu e acel rost. Prea tarziu.. Ai trait o viata pline de bucurii si tristeti..In care ti-ai pus sperante. Prea tarziu…iti dai seama ca te-ai bucurat la nimicuri..iar lucrurile importante au trecut pe langa tine…Vorba aceea, ai trecut prin apa ca rata…Te-ai udat un pic, si cum ai iesit pe mal te scuturi ca sa te usuci…Tipic omenesc..Dar prea tarziu..realizezi ca apa iti purifica din pacate. Prea tarziu pentru mine sa-ti mai explic tie citittorule, prea tarziu pentru tine ca sa pricepi….Crezi ca inca mai poti? Te inseli, ti-ai inceput viata, iar acum, cand citesti aceste randuri, deja ti-ai format un caracter, o personalitate, o masca…Prea tarziu..de o schimbare…Risca insa cu tine…Poate nu va fi prea tarziu..ci un pic mai devreme….

4 Răspunsuri to “Prea tarziu…”


  1. dupa cum ziceai, in orice om de langa noi zace u papparazz(o)🙂

  2. monoloage Says:

    chiar si mai mult….;;)..dar depinde ce reusesti sa scoti la iveala

  3. silver rain Says:

    rostul meu?
    nu vreau sa vorbesc de el… acum
    ma bucur pur si simplu
    ma intristez la fel
    sperantele le-am ferecat, in suflet, cu dragoste
    lucrurile importante trec si pe langa mine, nu am puterea sa le opresc
    nu trec prin apa ca rata si poate tocmai de aceea ies mereu la mal cu sufletul ud
    schimbari fac si eu face si viata pentru mine
    masca mi-am dat- jos… curajoasa, nu?
    si risc cu mine in fiecare clipa
    si simt ca nu e prea traziu pentru mine ca sa pricep
    pentru tine ca sa-mi explici, tot tarziu e?

    si, da, trece timpul pe langa mine… dar trece frumos.

  4. silver rain Says:

    si am uitat ce era mai important – e prea tarziu intr-adevar atunci cand printre bucurii si tristeti il lasi pe „un pic mai devreme” undeva in urma ta.
    dar chiar si asa, jumatatea plina a paharului va fi totdeauna in fata noastra… trebuie doar s-o vedem si doar de noi depinde sa-l aducem pe „un pic mai devreme” langa noi…


Lasă un răspuns

