Intelepciuni adolescentine

Mai 26, 2007


bufnita

* „Vorbin putin, vei asculta mai mult”. Dar ce faci atunci cand iti vorbesti tie? Ori, decat sa asculti prostii, vorbeste tu. Prostiile tale, insa, sa fie mai convingatoare.

* Ratatii nu au ce pierde.

* Cel ce se minte pe sine, ii minte pe toti.

* Mi-e scarba de scarbe. Asta nu vrea sa insemne ca eu fac exceptie, am invatat sa fiu scarba. Intr-o zi o sa ma retrag de pe campul acesta al viermilor, al hoiturilor, muribunzilor, supravietuitorilor, mutilatilor, al pasarilor si al hienelor ce se bat pe carne si oase. Un camp fara camarazi.

* Din orice starv ramane sufletul.

* Urandu-ne, avem certitudinea ca traim.

* Egoismul consta in a face fericirea ta din nefericirea altora.

Un răspuns to “Intelepciuni adolescentine”

  1. Frumusete Says:

    „Mi-e scarba de scarbe. Asta nu vrea sa insemne ca eu fac exceptie, am invatat sa fiu scarba. Intr-o zi o sa ma retrag de pe campul acesta al viermilor, al hoiturilor, muribunzilor, supravietuitorilor, mutilatilor, al pasarilor si al hienelor ce se bat pe carne si oase. Un camp fara camarazi” bine spus


Lasă un răspuns

