Te iubesc

Mai 26, 2007


death

Frumoasa moarte, vino acum!

Doar doua vorbe vreau sa-ti spun:

„Te iubesc!”. Ca un nebun.

Vino incet, paseste din trecut,

Sopteste-mi cu coasa si eu sa te-ascult.

Vreau doar cuvinte ce m-au durut.

Capu-ti lucind in noaptea tarzie,

La crestet arzandu-mi incet o faclie,

Canta-mi iubito, canta-mi doar mie.

32 Răspunsuri to “Te iubesc”

  1. moi non plus Says:

    vroiam sa scriu despre moarte….pot sa iti fur poza?

  2. monoloage Says:

    e fotografie….si nu e mea….dar ca la orice copyright…fa asa cum am facut si eu..sursa operei si autorul…

  3. moi non plus Says:

    merci…am folosit alta fotografie.. uite aici http://cuochiiinchisi.blogspot.com/


  4. Foarte placut ultimul vres in comparatie cu toata poezia. mi-a palcut mult.


  5. Foarte placut ultimul vers in comparatie cu toata poezia. mi-a palcut mult.

  6. monoloage Says:

    @glad to hear that….fustito… e o poezie veche de licean…cred ca de atunci mi-a mai venit mintea la cap..

  7. deyutza Says:

    super misto ….am ramas putin impresionata….

  8. monoloage Says:

    mc deyutza pt comentarii…

  9. monoloage Says:

    la vremea aceea da..desi nu s-au schimbat multe..:P

  10. guest Says:

    dragut

  11. ioana Says:

    mi-am simtit limba cum a tresarit in cerul gurii la gandul ca in curand sangele imi va clocoti in gura,e asa de frumos sa mori cu moartea in tine!

  12. monoloage Says:

    @guest si ioana mc de aprecieri…va mai astept..

  13. dianette Says:

    „Te iubesc” … si nimic nu mai spun … poate poate.. vine acum. (m o a r t e a)

  14. carmin Says:

    superb!!
    si totusi, de ce esti egoist, de ce sa-ti cante numai tie?
    poate astept si eu acelasi cantec bland si-as vrea sa-l pot dansa cu ea.

  15. monoloage Says:

    pentru fiecare canta altfel..;)

  16. carmin Says:

    🙂 da… si fiecare cu dansul lui

  17. Leonard Says:

    n-are noima… in afara de morbiditate, n-are nimic… sunt doar niste randuri ce vor sa para „horror”, dar nu-s nici pe departe…
    tinem legatura🙂

  18. monoloage Says:

    deh leonard, fiecare vede in felul lui….

  19. Leonard Says:

    Noaptea e mai deasa intunericul crescand
    In rest, picaturi reci se izbesc de pamant cand
    fulgerele dau cate-o secunde de lumina
    Tunetele-anunta cosmarul ce-o sa vina!
    Frunze moarte-necate in noroaie si pare
    ca vantul vrea sa doboare placile funerare.
    Carari desfundate, erodate de suvoaie
    Oseminte deshumate… de catre ploaie.
    Coroanele de flori rascolite de vant
    Fosnesc langa lumanari topite de mult.
    Flori de mucegai, pe crucile de piatra,
    Miros de putrefactie, si-o senzatie ciudata
    ma cuprinde cand aud urlete de caini turbati de pretutindeni
    Si la lumina lunii vad pe fiecare cenotaf cate-un epitaf celebru
    M-aud fredonand in gand… marsul funebru
    Umbra mortii se simte… printre morminte
    Tipete razbat dintre sutele de cripte
    Sufletul mi se ridica, precum un nor de abur
    Larvele si viermii-mi devoreaza cadavrul

  20. ayda Says:

    te privesc, dar nu ma vezi
    te ating, dar nu ma simti
    te doresc, dar nu ma crezi
    te-as iubii, dar nu ma lasi
    ti-as vorbii dar nu m-ai auzii
    te-as saruta, dar ai fugii
    as pleca, dar tu spui „mai stai”
    as plange, si atunci mi-ai zambii
    as vrea sa visez, dar ma trezesti
    ti-as spune „da”, dar nu ma intrebi
    as vrea sa plec, si totusi stau
    as vreau sa plang dar acum zambesc
    as vrea sa schimb ceva dar nu izbutesc
    te-as vrea pe tine dar nu ma doresti
    stau, suspin, plang si te privesc
    si tot mai mult ma indragostesc
    de acel ceva pe care nu il pot avea
    de aceea simpla prezenta a ta
    de vocea ce acum mi-o amintesc,
    de fiecare clipa pe care o traiesc
    de un moment complet copilaresc
    de o iubire fara inteles
    de cuvinte spuse fara rost
    de dulci amintiri
    ce acum stau bine ascunse de alte priviri
    de mine, de tine, de noi , de nimic
    de ieri, de azi, de maine, de ce va urma
    de simpla placere de care duce lipsa inima mea
    de toate lucrurile ce stau in cale mea
    de toate lucrurile ce vor urma
    de tine, de mine si de ea …

    de toate lucurile nespuse, de toate cele ce sunt spuse
    de nimic ce n-are rost

  21. dani Says:

    Leonard si Ayda…. pot sa folosesc versurile voastre pt o piesa??? pls pls

  22. Ciprian Says:

    Is frumoase versurile poeziei. Da vreau sa le aud d la moarte in pers. Sa aud cantecul ei.

  23. monoloage Says:

    merci ciprian si bine te-am gasit pe-aici..

  24. Dad Says:

    Frumose dar totusi umpik banale.. Mai e pana totul o sa moara.. „Intr-o prapastie adanka, Cazi neincetat.. sangele simti cum ti se scurge prin vene s mereu o iei de la kap ” O sa fie adevarat knd o sa traiesti tot ke sa skris.. 8-X

  25. monoloage Says:

    @dad ce sa faci…nimeni nu-i perfect…


  26. […] preluat de aici , dintr-unul din comentarii, aceasta poezie … se potriveste de minune starii in care ma aflu […]

  27. Bogdan Says:

    Am vazut-o intr-o zi…dar doar in treacat,mi-a facut cu mana si a mers mai departe

  28. Cecile Says:

    ……. asa vad eu dragostea, iubirea intre un barbat si o femeie ;)Dragostea este primul lucru capabil sa schimbe total viata unei persoane de la o clipa la alta. – Paulo Coelho ….si e tare adevarat :X

  29. monoloage Says:

    cecile bine te-am gasit aici…si da ai dreptate..acum, cum schimba depinde ..

  30. dede Says:

    Lacrima mortii
    Cade pe mormantul
    Pe care e scris
    Cu litere de sange
    Numele tau…
    Un nume ce-l iubesc
    Si vreau sa-i daruiesc
    Vesnicia vietii.
    O,taina fara suflet,
    Uita tu de el,
    Lasa-ti mantia sa-l ia,
    Sa scape de iubirea mea.
    Vreau sa-l stiu in siguranta
    Departe de aceasta viata!
    Iubesti, urasti raul pe care-l faci
    Indeplineste-mi ultima dorinta:
    Sufletul trandafirului meu,
    Trece-n nefiinta…
    Si nu uita:
    Intoarce-te in cosciug.

  31. Ady Says:

    Nu inteleg ce legatura aveti toti cu moartea? Adika.. avem o viatza.. care o putem traii ca si cum am fi in rai… sau in iad ,fiecare dupa preferintze… profitati de ea… indiferent ce a fi voua poate va place chestia asta pt ca va-ti despartit de prieten/u/a …. sau… pentru ca nu va mai suportati parinti care va bat mereu la cap sa faceti una sau alta sau care sunt alcoolici drogati.. se cearta mereu.. si asa mai departe.Da adevarat sunt triste toate aceste lucruri dar… asa cum alti pot trece peste ele si sa faca ce vor in viatza asa puteti si voi… .Nu va doriti sa o cunoasteti.. aveti o viata.. fiecare si-o traieste asa cum si-o face.


Lasă un răspuns

