Dorinte

Mai 29, 2007


Am primit o mica leapsa de la Vlady.

Dorintele mele sunt si vor ramane strict la ceea ce vreau azi. Viata e prea plina de imprevizibil, asa incat, m-am rezumat numai la dorinte simple zilnice. Vreau sa ma simt bine azi, incerc sa ma simt bine azi si sa ignor imprevizibilul. Asta in cazul in care apare. Desi, la norocul meu si la felul in care am inceput sa ma ghidez in viata, imprevizibilul a facut si face parte din viata mea. Si de multe ori imprevizibilul este asociat cu ceva de natura negativa, care sa imi strice starea de bine. Si, ca sa nu ma intind prea mult, mai ales ca ma asteapta programele de grafica deschise si clientii cu proiecte, azi vreau sa scap mai repede si sa ma vad cu prietenii la un pahar de vorba. Ceea ce va doresc si voua. Hac!

PS: in spiritul lepsei primite, dau si eu mai departe tuturor celor ce se afla in lista mea. Bine, fara Vlady. :p

4 Răspunsuri to “Dorinte”


  1. […] primit leapşa de la Vlady & Dragoş şi o dau mai departe lui Woodisor, Andressei şi lui Cristi […]

  2. dianette Says:

    azi te simti bine ?

  3. monoloage Says:

    acum da…azi…vom vedea…

  4. dianette Says:

    te intreb maine… cu impertinenta…;)


Lasă un răspuns

