Icar

Mai 29, 2007


M-am inaltat plin

de dorinte.

Si-am orbit

de la atata intuneric.

Cazand,

am descoperit lumina..

Bonus: http://trilulilu.ro/dondenver/668864924757ba pt icarul din voi….. ca nu am stiut cum sa pun fisierul direct aici….

4 Răspunsuri to “Icar”

  1. lovingvama Says:

    <object width=”448″ height=”46″><param name=”movie” value=”http://www.trilulilu.ro/flash/eaudioplayer.swf?hash=668864924757ba&userid=dondenver”/><embed src=”http://www.trilulilu.ro/flash/eaudioplayer.swf?hash=668864924757ba&userid=dondenver” type=”application/x-shockwave-flash” wmode=”transparent” width=”448″ height=”46″></embed></object>

  2. lovingvama Says:

    Ce am scris eu mai sus, pui in codul articolului.

  3. monoloage Says:

    valy..am incercat..nu-s chiar atat de prost pe cat par…nu a vrut…pur si simplu..mi-a aparut doar codul….si-atat….in nici un caz flashplayerul…

  4. dianette Says:

    e greu sa cazi… mie mi-e tare greu… mi-e greu sa pierd. Am invatat totusi. Scoala caderilor… m-a ajutat, ceva. Cazi totusi usor… stii cum sa cazi… sau dai macar impresia… e tot o cadere… poate ca acolo jos e lumina…


Lasă un răspuns

