Faramituri

Mai 30, 2007


te-astept pe faramituri

de memorie

si-ar fi bine sa vii

mai repede

pana nu vor fi ciugulite

de pasarile uitarii…

BONUS TRACK: http://trilulilu.ro/dondenver/56a4751f7083b2

6 Răspunsuri to “Faramituri”


  1. Ce ai scris e superb, si dureros de adevarat. Ne amintim faramitat si uitam prea repede… But then again, e bine pentru poezie…

  2. Ladybird Says:

    ti-am zis-o pe blogul lu’ fratello, ti-o repet si aici: scrii misto, îmi place… iar pozele super,
    de circumstantza, bonne continuation!
    A+!

  3. monoloage Says:

    va multumesc…iar fotografiile, repet, nu-mi apartin..sursa lor spune cui….

  4. dianette Says:

    Imi da fiori… ce furtuna tradeaza cerul intunecat…furtuna de pasari… furtuna uitarii ? Cuvintele tale… trist, dar hotarat.. A venit ?

  5. monoloage Says:

    am vbit la general…dar atunci cand trebuia…long time ago..nu..n-a venit..

  6. dianette Says:

    Stiu… dar am inceput sa te rasfoiesc si sunt curioasa as u know😛 Nu trebuie sa-mi raspunzi de fiecare data… am sa citesc tot si probabil am sa si bat campii pe ici pe colo… Iar la Playing love sa nici nu te mai uiti… am sa-l recitesc de cate ori voi trece pe aici… cu toate ca nu-mi face bine… Ma consoleaza uneori(cu toate ca nu ne cunoastem) S….., careia ii si multumesc pe aceasta cale…
    Esti un om minunat… o stii…


Lasă un răspuns

