Betivul

Iunie 30, 2007


drunk, betiv

Ma inec incet in voma mea,

Caci am baut ceva mai mult.

Iar vina, stiu, e doar a mea,

N-am invatat s- ascult.

Si-ncet, incet, cu-o sarutare

Ma inec in gura ei flamanda.

Urlam in gand: „Stai, ca ma doare!”

Ea nu vroia s-auda.

Lumini s-aprind si-apoi se sting,

Ma inec in intuneric.

Ma zgribulesc, caci este frig

Si nu mai sunt puternic.

Si toate n-ar fi fost asa,

De-as fi stiut s-ascult.

Ma inec incet in voma mea,

Caci am baut prea mult.

07.11.99

4 Răspunsuri to “Betivul”

  1. nadia Says:

    Cauţi stâlpi la cotitură –
    Zei, religii şi femei,
    Apoi îi dărâmi cu ură
    Şi de hrană nu-i mai vrei.
    Tatuat îţi stă în frunte:
    „Om pierdut în marea sită”,
    Mic, neînsemnat grăunte.
    Totul este în derivă.

  2. nadia Says:

    Si zise el :”a fost ca dracul”!
    iar eu ii spun,malitios,
    uite alaturi bolovanul,funia si lacul,
    nu trebuie decat sa sari cu capu’n jos…

  3. monoloage Says:

    :))…nu ii dai nici o mana de ajutor?..sau tocmai funia si bolovanul sunt acele „maini de ajutor”?

  4. dante Says:

    i know how it feels😦


Lasă un răspuns

