Amprenta

Iulie 2, 2007


degete, fingers

Trece-ti degetele

prin sufletul meu

si-apoi, uita-te,

sa vezi

daca ai reusit

sa-ti lasi

amprenta.

7 Răspunsuri to “Amprenta”

  1. little_lady Says:

    Da, ştiu că-ţi voi rămâne-n amintire
    Un mistic cerc de foc pe-a ta retină.
    Un monolit de jad tânjind năvalnic
    să îşi găsească calea spre lumină.

    Un pumn de lut în mâna ta fierbinte,
    dornic să nască forme şi culoare.
    Întinse corzi de harfă, neatinse,
    vibrând într-o tăcută aşteptare.

    Un ţipăt ascuţit de violină
    tânjind după acorduri de iubire…
    Un fâlfâit de aripi, ca de înger…
    Da, Ştiu c-am să-ţi rămân în amintire.

  2. malina Says:

    Imi astern sufletul
    In palma ta
    stiind ca-mi vei fura
    si-apoi imi vei pierde
    urma

  3. monoloage Says:

    dar daca palma o strang bine
    nu voi pierde nimic din tine …;)

  4. Cristia Says:

    Ti-am prins imaginea sub pleoape
    Mi-ajunge un zoom si te aduc aproape
    Acum esti ma putin cu-o energie
    Asa se-ntampla la orisice fotografie…🙂

    Na, ca mi-a ars de joaca !🙂

  5. monoloage Says:

    joaca, nejoaca imi place cum ai spus-o…;)

  6. silver rain Says:

    eheiii ce vara frumoasa si fierbinte si-a pus amprenta pe fiecare dintre noi.
    eu m-am uitat si am si vazut…si daca am reusit sau nu e foarte putin important.
    degetele oricum imi ard si acum.
    trecerea si-a lasat amprenta…pe ele.

  7. silver rain Says:

    sufletul meu ducând
    dorul meu
    prin lume

    degetele au înflorit
    e de-ajuns o aripă
    pentru zbor
    și lumea încape
    într-un singur cuvânt

    amprenta e un râu
    râul de doruri
    se varsă în cerul inimii


Lasă un răspuns

