God Tag

Iulie 4, 2007


intrebari

Si iata-ma in fata cu insusi Dumnezeu,

si cu intrebarea „De ce m-am nascut eu?” .

fara sa stea pe ganduri, mi-a raspuns imediat:

„Vroiam, ca dupa atatea fete, sa iasa un baiat.”

Mirat si neintelegand nimic, m-am dus la drac

Cu alta intrebare-n cap: „Eu ce dracu in viata fac?”

acesta , aratandu-si dintii, mi-a raspuns imediat:

„Sa mergi mereu din pacat in pacat”.

Tag primit de la Dante – 7 pacate pe care-l dau mai departe catre rudy, demaio, amelia, rusoaica si adela.

12 Răspunsuri to “God Tag”

  1. dante Says:

    tare, mi-a plăcut .. ţi-aş fi răspuns mai detaliat ce anume dar e rândul meu să fiu prea beat🙂

  2. monoloage Says:

    ma bucur…pai ia cagorul ala si astept sa-mi spui ce anume…

  3. scenarista Says:

    se supara dante daca scoti „in viata” din versul 6?

  4. monoloage Says:

    nu cred..si nici eu…dar ce te deranjeaza…eu l-am aranjat sa iasa rima…ca era doar un tag…

  5. dante Says:

    acum că sunt treaz: „vroiam” – nu există verbul a vroii, e voiam😉
    cum să îl întrebi pe drac „ce dracu” ? :))

  6. dante Says:

    am venit şi cu dovada:
    VROÍ vb. IV. v. vrea.
    Sursa: DEX ’98 | Trimisă de cata, 26 Jan 2004 | Greşeală de tipar

  7. monoloage Says:

    de ce sa nu intrebi pe dracu…ce dracu?:P si „vroiam” şi „vroia” sunt forme corecte ale verbului „a vrea”. Chiar dacă în mod normal ar fi trebuit să fie „vream” si „vrea” [improbabil să le auzi]. Nimeni nu o să se supere sau să se mire dacă foloseşti fie o formă, fie alta. din cate stiu eu…

  8. scenarista Says:

    dante, forma corecta este vroiam, nu voiam. si faptul ca il dai pe dracu’ la dracu’ mi se pare tot clenciul tagului. „in viata” ma deranjeaza prozodic:)

    ma bucur ca te-ai hotarat sa fii in. recunosc ca am avut ceva emotii…

  9. monoloage Says:

    unde-mi place im in…


  10. […] Asadar si prin urmare, se pare ca Dragos m-a prins la cotitura cu un alt tag, mai mult decat dificil… La care el a ales sa raspunda in versuri si chiar va recomand insemnarea asta unica. […]

  11. lovingvama Says:

    Ţi se potriveşte ce ai scris acolo >:)

  12. monoloage Says:

    sa vedem pana cand….:P


Lasă un răspuns

