Monoloage

Iulie 5, 2007


monolog

Soliloc scenatic,

de multe ori

doar cu un caracter informatic.

sufleteasca introspectie

intersectata de alta.
se creeaza, astfel

ideea de conversatie.

19 Răspunsuri to “Monoloage”

  1. vandaflorea Says:

    de multe ori
    ma intreb
    de ce oamenilor
    le place
    sa ucida intrebarile
    cautandu-le
    raspunsuri

  2. monoloage Says:

    bine te-am gasit vanda..si aici..asta in primul rand…doi..pentru nu am mai fi noi..daca nu am cauta raspunsuri la intrebari…si nu am fi evoluat….

  3. vandaflorea Says:

    daca nu am cauta raspunsuri cu orice pret
    poate ca
    am avea mai mult timp
    sa traim cu ADEVARAT

  4. dante Says:

    căutarea răspunsurilor constituie o călătorie lungă şi tumultoasă
    de ce trăim ?
    ca să nu murim
    de ce iubim ?
    ca să trăim
    de ce, mereu de ce
    de ce nu ce ?
    pentru ce ne întrebăm mereu ?
    de ce ne închinăm la un singur zeu ?
    fără răspuns nu există întrebare
    iar fără întrebare nu există răspuns
    aşa cum fără zare nu există mare
    aşa cum fără plete în vânt nu există tuns

    p.s.: stupidă ultima rimă

  5. vandaflorea Says:

    asa cum fara mama
    nu poate fi copil
    asa cum fara marte
    nu vine nici april…

    noi fara intrebare
    calatorim sublim

    in mintea fara minte
    plutim…plutim…plutim…

  6. monoloage Says:

    fiecare are notiunea lui de trai ADEVARAT..nu cred ca exista nimeni care sa poate spune cu ADEVARAT ce inseamna sa traiesti cu ADEVARAT fara sa aiba o parere subiectiva…obiectivitatea cumva dispare in momentul in care incepi sa vorbesti de ceea ce iti este apropiat… ai facut insa o mica diferenta: raspunsuri cu orice pret…. deja este o categorie mai speciala… nu oti cauta raspunsuri cu orice pret…ci doar pana la un anume punct…apoi se lasa pagubasi..altii, daca nu le gasesc din prima trec mai departe… asa cum felul de trai difera, tot asa si modul de a cauta raspunsuri este distinct.. pentru unii cautatul raspunsurilor inseamna un mod de traire ADEVARAT…pentru altii NU….
    in acelasi timp, se pot cauta si raspunsuri si sa si traiesti ADEVARAT – conform spuselor tale – insa, acele raspunsuri cautate sa nu fie cu orice pret..

  7. vandaflorea Says:

    mintea creaza punti imaginare peste rauri imaginare de care oameni imaginari par sa aiba nevoie…mintea creaza intrebarile si tot ea da si raspunsurile…ea construiest o realitate care pare sa fie adevarata…ea este in dialog permanent cu ea…si in timpul asta viata se intampla cu viteza luminii. cineva spunea ca viata este ceea ce se intampla in timp ce iti faci planuri, eu as spune ca viata este ceea ce se intampla in timp ce cauti raspunsul la intrebarea: „Eu de ce traiesc?”

  8. monoloage Says:

    da..totul e imaginar si produs de minte..este o problema filosofica…indelung disputata…mi-aduc aminte de un dialog intre doi filosofi – circumvolutiunile nu prea functioneaza pentru ca nu imi aduc aminte numele acestora -, iar unul din filosofi sustinea ca totul este imaginar, doar mintea produce imaginile din jurul nostru. In timp ce discuta aprins pe marginea acestui subiect cu partnerul sau, o caruta venea in goana cailor direct pre acesta. insticutul de conservare l-a facut sa se dea la o parte. Imediat, partenerul sau l-a intrebat: „de ce te feresti daca totul este doar un rod al imaginatiei/mintii tale?”

  9. vandaflorea Says:

    dap
    si in tibet se poarta discutiile astea!
    un invatacel se duce la maestrul lui si ii spune ca el pleaca in lume, ca nu mai are nimic de invatat acum ca stie ca totul e o iluzie creata de minte.
    maestrul ii arde una de-a lungul spatelui …cu un bat gros….
    – DA, zise maestrul, totul este o iluzie, dar dupa cum vezi DOARE! Mai ai de invatat mult pana sa iti dai seama ca si durerea este tot o iluzie, si sa (re) actionezi ca atare…

    mintea mea imi spune ca totul se naste in minte….
    Oare inainte de mintea mea…unde se nastea totul?

    hmmm

  10. monoloage Says:

    da..insa vezi..maestrul i-a dat un raspuns ucenicului…inseamna ca a avut si el intrebarile lui….iar raspunsul ori l-a aflat pe pielea sa – ca si acel ucenic – ori l-a luat mot-a-mot de la maestrul lui…care la randui..si tot asa… nu am vazut om care sa nu intrebe, sa nu incerce sa afle raspunsuri… daca e s-o luam asa…in emisiunile pe care le-ai facut, le faci si le vei mai face…nu mai pune intrebari… totul e o iluzie creata de tine…ce mai conteaza sa afli raspunsurie invitatilor la asa iluzorii probleme..

  11. vandaflorea Says:

    mintea mea imi spune ca totul se naste in minte…
    Oare inainte de mintea mea unde se nastea totul?

    oops….tocmai am articulat o intrebare…Am mai complicat realitatea cu o alta iluzie in iluzie in iluzie…TOTUL este…ceea ce suntem pregatiti sa vedem ca este…
    Intrebari…raspunsuri…cuvinte…

    Dincolo de cuvinte
    Incepe …

  12. monoloage Says:

    dincolo de cuvinte…incepe tot timpul intrebarea..iluzorica sau nu …ea exista….la care omul…va cauta – in diferite moduri iluzorice sau nu – un raspuns care sa-l multumeasca…

  13. vandaflorea Says:

    eu nu caut
    eu
    doar
    ma
    las
    gasita

  14. monoloage Says:

    dar daca nimeni nu va cauta…vei ramane …negasita….

  15. vandaflorea Says:

    pe langa marile adevaruri si micile bucurii trecem de cele mai multe ori…

  16. monoloage Says:

    corect…pentru ca unii nu cauta…se lasa cautati…si-atunci nu le pasa de ce e in jur..

  17. vandaflorea Says:

    hmmm
    le pasa de tot ce e…
    tocmai de aceea
    cautarea le este regasire de sine si de ceilalti
    singura cautare
    ce merita cu adevarat
    fiecare respiratie
    si fiecare ardere de tot…

  18. monoloage Says:

    deci…pana la urma…totusi…ceva cauta…

  19. vandaflorea Says:

    Deci pana la urma…
    afli
    ca
    pe cale
    nu raman urmele
    celor care au pasit
    mai inainte de toti
    vecii

    calea fara urme de pasi…te urmeaza credincioasa in orice intrebare…si in orice raspuns!


Lasă un răspuns

