Lipsa

Iulie 6, 2007


 bucati lipsa

M-am desfacut pe bucati,

simtind ca imi lipseste ceva.

dupa multe cautari zadarnice,

aveam mai multe bucati lipsa.

7 Răspunsuri to “Lipsa”

  1. scenarista Says:

    jam session

    masa de lemn de trandafir
    fata de masa curata
    organza alba cu broderii aurii
    lumanarea palpaie intre cele doua pahare
    te iubesc, dragul meu! te iubesc, draga mea!
    vrei sa gusti si tu putin creier pane?
    nu! m-am saturat cu inima ta.

  2. monoloage Says:

    si-acum, lasandu-mi un gol in piept,
    dupa ce ti-ai satisfacut pofta canibalica,
    ce cuvinte sa-ti mai spun din ceea ce nu mai am?

  3. Cristia Says:

    Asa se intampla cand ne imprastiem in propriile amanunte, se dezorganizeaza un pic fiinta. Se pierd bucati poate fundamentale, in favoarea unor mici detalii ce oricum ar fi mai greu de recuperat..

  4. scenarista Says:

    daca ai si tu mood ca cel al meu de acum, mai bine taci. sper ca nu.

  5. monoloage Says:

    @cristia ai mare dreptate. amanuntele proprii ne mananca zilnic, iar bucatile fundamentale se distrug sau se pierd pentru ca nu mai avem grija de ele..astfel pe drum pierdem cate o piesa din noi. partea aiurea e ca piese de schimb nu prea se gasesc, k sa nu zic deloc.
    @scenarista orice mood ar fi…e bine sa exorcizezi demonii – k sa-l parafrazez pe un bun prieten – prin scris sau prin vorba….

  6. scenarista Says:

    i-am…
    nu-i vezi liberi pe campi?

    asta era si problema. acum sunt prea usoara si ma duce vantul unde vrea el. schimba-mi-l.

  7. monoloage Says:

    nu pot schimba directia vantului, insa imi pot ajusta panzele si sa vin in directia ta….conform vorbei „The pessimist complains about the wind; the optimist expects it to change; the realist adjusts the sails.”…de-abia de-acolo pot face schimbari…


Lasă un răspuns

