Monoloage in presa

Iulie 7, 2007


Unul din materialele de pe blog mi-a aparut in 7plus, la rubrica de blog. Linkul este aici iar originalul il gasiti pe la inceputurile monoloagelor. Este chiar primul post.

9 Răspunsuri to “Monoloage in presa”

  1. scenarista Says:

    congrat, D. am citit proza. e buna.

  2. Cristia Says:

    Felicitarile mele ! Nu e o noutate faptul ca scrierile tale sunt frumoase🙂 Alla grande!

  3. rodica Says:

    Felicitari, esti o persoana profunda si meriti toate aprecierile si toate lucrurile bune care ti se intampla .Mult succes in cariera, urmeaza-ti calea. Cred ca tu ai gasit secretul fericirii: iti place ceea ce faci.

  4. monoloage Says:

    @all va multumesc…sa vedem ce-o mai fii…

  5. maria Says:

    Felicitariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

  6. mirinda Says:

    in clipa asta larvara, exilat intr-o camasa de ingeri sunt condamnat la frangerea gandului. Sunt in intr-un rai torturat unde chipul tau de diavol e balsam si otrava…ce viperati-a imprumutat veninul drept cerneala pe cartea inimii mele?

    In noptea aceea la persoana intai trupul tau de zeu al marii mi-a frant trupul si carnea furtunii.
    atunci erau prea frumoasele cuvintele, in carnea gandului incuiate ca sa fie rostite, de,o gura pagana, de patima sarutului neinfranta…
    Unde esti TU in noaptea asta care-mi pare mai lunga decat moartea?…
    Raman invinsa…aud viata cum mi te fura…mi te cere…altii te vor…esti al lor…urasc pe toata lumea care respira in preajma ta…de ce nu am dreptul de te plange,cand sa te blestem nu am putere?
    Si de atata grija sa-mi mai porti cand dragostea ta tace?
    Pesemne lacrimile meu
    Acum in suflet se cobor si, impotmolindu-se in adancuri
    isi sapa acolo taina lor…
    Acum gura mea mea a caparat forma sarutului tau si trupul meu l-ai sculpat cu mangaierile tale de divol cu ochi de inger decazut

    De atunci eu sufletul mi-l alint
    cu fiorul clipei mute
    ea-mi tine sufletul aievea
    si tese visele ce mint,
    si se pierd pe drumuri de fum
    si ma intreb ce soarta rea te face
    sa nu fii al meu nicind
    dar eu o roaba credincioasa sa-ti raman?

    Va arde o vesnicie in mine faclia dorului pagan
    desi doar clipa te-am simtit aproape
    si iar ne-a despartit talazul…
    Dar revedea noatra muta
    a fost de ajuns ca sa-ninfiripe

    un inteles de-o viata intreaga
    in palpairea unei clipe…
    atunci pasarea swam am devenit
    si mereu voi zbura
    cu gandurile la acel colt uitat de lume si la marea albastra….
    Dar ce pacat ca
    Pandea din umbra nenorocul
    cand
    tu-mi incolaceai grumazul….

  7. mirinda Says:

    Te porti
    firesc
    si ti se pare o copilarie
    cum imi pierd eu
    Timpul
    Iubindu-te…

  8. mirinda Says:

    As vrea sa veghezfiecare
    inceput de cuta,
    De pe fruntea ta umeda de intristare,
    Sa-ti sorb firisoarele
    de vreme de la coltul ochilor,

    as vrea sa fur aer odata cutine
    de cate ori oftezi prin somn
    si sa-l schimb pentru
    asternutul gandurilor tale
    As vrea sa-ti mangai dorinta creponata
    de imbratisari rasucite
    si sa-ti adun clipele
    in causul palmei

    Sa merg innaintea pasilor tai
    Pentru a-ti pregati
    cararea vietii

    As vrea sa-ti cant, sa te alint, sa te ingan
    Suuuuuuuu
    Si sa te tin in brate
    Ca pe un copil
    dormind
    Razand

    Sa-ti mangaiumerii cu frunze si petale
    Sa-ti prind leandrii la tample
    Sa fiu floarea soarelui pentru tine
    si sa te intorci spre mine
    putin mirat
    cu ochii tai de smoala topita..

    Sa ma privesti intens
    si sa-mi culegi fiecare petala
    Sa fiu oceanul amintirilor tale

    si tu sa fii muntele inimii mele
    pecare sa-l escaladez
    pana la ultima rasuflare


Lasă un răspuns

