DespretotusidepartedeDanIANCU

Iulie 13, 2007


letter, scrisoare

„am sa-ti scriu
inca mai am hirtie si speranta
sa ma asez linga tine
si sa-ti povestesc cit de vis
se poate trudi intr-o facere.

si-ai sa tipi
sfarimind
inca neatinsa mea dorinta de a fi.”

Nu imi apartin versurile. Sunt ale bunului meu prieten (eu cel putin asa il consider), Dan IANCU.

Ne-am revazut de curand, dupa ceva vreme. Si sper sa ne mai vedem. Timpul petrecut cu el nu este niciodata pierdut. Iar ceea ce am ales sa public aici – fara stirea lui – e pentru ca descrie cel mai bine starea mea de moment. Merci, DANE!

7 Răspunsuri to “DespretotusidepartedeDanIANCU”

  1. silver rain Says:

    „Nu stiu sa spun alt adevar decat
    bogatul gand ca numai tu esti tu.”

  2. monoloage Says:

    il citez din nou pe DAN, asa iti voi raspunde si tie: „m-a napadit iarba, iubito”…

  3. silver rain Says:

    asa te-am „gasit” acum ceva timp… cautand ceva „despre totusi departe”… pentru care iti multumesc

  4. monoloage Says:

    cred ca pana la urma eu iti multumesc pentru vizita…si poate mai revii….de-acolo ..de departe…sa vbim despre aceste departe…

  5. silver rain Says:

    acum am terminat de citit tot ce ai scris…. stiu ca voi reveni… sa inteleg tot ce ai scris….acum doar am simtit… e doar „vina” ta… mi-am mutat gandul ca sa vad daca inima mea rade…
    de laude sunt pline comentariile si le meriti… iti spun doar ca imi place mult… si pentru ca ai primt in dar povesti zen iti daruiesc si su un poem din timpul dinastiei Tang –
    „Aici, la granita, frunzele cad. Desi vecinii mei sunt cu totii niste barbari, si tu esti la mii de mile departare, pe masa mea se afla intotdeauna doua cesti de ceai.”

  6. silver rain Says:

    sorry – iti daruiesc si eu un poem

  7. monoloage Says:

    multumesc pt poem..si..pt ceasca de ceai…;)….


Lasă un răspuns

