Durere

Iulie 13, 2007


te sarut salbatic,

pana iti va curge

sange

din buze.

asa, vei simti,

cat ma doare

lipsa ta.

12 Răspunsuri to “Durere”

  1. silver rain Says:

    si daca ramane doar durerea fizica… si nu simte durerea ta, profunda, adevarata?

  2. monoloage Says:

    inseamna ca am sarutat pe cine nu trebuia…..

  3. Maria Barbu Says:

    Cumplita poza ai pus, dar versurile sunt cele care exprima durere, numai ca este o durere spusa frumos. Ma faci sa imi dau seama ce dramatica este conditia poetului, din nou, pt ca si eu am simtit asta de f multe ori, fie ca ma adresez iubitului, fie lui Dumnezeu!

  4. monoloage Says:

    poza exprima fix ceea ce am scris….deci..da..poate fi cumplit…conditia poetului….cred ca de fapt e vb de conditia umana…una dintre…insa de multe ori nu stim si/sau nu vrem sa exprimam clar ceea ce simtim..din diverse n motive…

  5. angel Says:

    la asemenea poza, asemenea versuri. la asemenea versuri, asemenea traire?

  6. monoloage Says:

    daca ai fi persoana careia ii sunt adresate versurile ai simti trairea…altfel…nu poti decat sa o intuiesti….

  7. Sky-Hunter Says:

    hmmm … pasional ce-i drept insa trebuia contiuate versurile …

  8. monoloage Says:

    iti dau mana libera vanatorule de nori sa le continui…. eu doar atat am vrut sa spun….

  9. Acadeaua Says:

    parca ma gandeam si eu la ceva asemanator?!
    ba nu, exact asa!

  10. mirinda Says:

    MI-E DOR SI IMI CANT
    LOCUL
    SI CERUL
    FERICIRII
    LEAGANUL IUBIRII NOASTRE…

    ASTEPT IN ZADAR
    UN ZVON
    O FRANTURA

    MUZICA MOARTA
    NICICAND AUZITA,

    TACERE-N TOT
    ATUNCI CAND
    CUVINTELE NU VOR SA MAI VINA

    OBRAZUL CRISPAT
    ISI SAPA IN EL
    URMELE VINETII
    ALE DURERII
    ALE TACERII

  11. Bogdan Says:

    Si in al tau sarut a ta durere ,si frca ta se schimba in placere…..

  12. Bogdan Says:

    Frumoasa poezie…………


Lasă un răspuns

