Amintire

Iulie 16, 2007


 sertar, amintiri

te-am zarit fugind

prin cotoloanele memoriei.

dadeai din colt in colt,

crezand ca vei scapa

de ochiul orizontului cerebral,

ce ne desparte.

noroc ca vad bine la distanta..

6 Răspunsuri to “Amintire”

  1. Luisa Says:

    eu nu vad bine la distanta. avantajul (sau dezavantajul?) e ca daca stai aproape nu mai vad nimic dincolo de tine🙂

  2. monoloage Says:

    in viata trebuie sa ai ochi buni….mai ales ca multe vin nevazute…..le vezi doar cand pleaca…. si bine te-am gasit Luisa…!

  3. dante Says:

    „… multe vin …” – a pronunţat cineva cuvântul „vin” ?🙂
    văzul este unul dintre cele mai înşelătoare simţuri, nu te încrede prea mult în el

  4. wehaveheaven Says:

    Dragă autorule, te rog să nu mai pui atâtea puncte de suspensie când vorbeşti în scris, fiindcă arată a stereotipie şi stereotipia şade rău pe tichia unui creator.
    În ce priveşte poezia de mai sus, nu pot să-ţi mulţumesc decât că mi-ai amintit de o iubire mai veche (prin vreo două sugestii din textul dumnitale), Morgenstimmung de Arghezi.
    P.S. Ce-o fi, oare, cu comentariile astea ale colegilor, într-o doară?

  5. monoloage Says:

    o seara buna wehaveheavean in primul rand. in al doilea nu stiu daca a fost un efect pozitiv sau nu aducerea aminte. se poate contoriza la bine, cumva, ca ti-ai adus aminte, ai mai ster praful dintr-un sertar. stereotipia mea cred ca pana la urma e un trademark, m-am obisnuit sa scriu prost…imi asum vina, nu si tichia…
    cat despre comentariile celorlati, fiecare si le asuma…

  6. wehaveheaven Says:

    Acela a fost, de departe, un efect pozitiv.


Lasă un răspuns

