Playing love

Iulie 16, 2007


somn

Stau intins. Pe jumatate adormit si cu imaginile tale trecandu-mi in slide-uri cu muzica celor de la bliss prin fata ochilor. Incerc, cumva sa le ating, sa fac parte din acele bucati dragi mie. Uite, aici te tineam strans in brate, ma jucam in parul tau, te sarutam pe gat si zambeam la camera. Uite, aici erai bosumflata ca nu iti faceam pe plac. Ma jucam, iubito!

M-am jucat. Bine spus. Mi s-a mai spus, chiar obsesiv, ca sunt doar un jucator. Imi joc cartea si trec mai departe, calc pe cadavre. Ma joc cu dragostea, ma joc cu ea, ma joc cu mine.

Uite, aici, eram transfigurati dupa prima noapte de dragoste. Ne-am iubit ca doi nebuni pana am cazut epuizati, dar fiecare avea amprenta lui pe corpul celuilalt. Trec si peste aceasta poza. Am ajuns acolo, am atins dar, poate, nu am simtit?

Afara se aud cum trec masinile. E intuneric si toate au viteza. Incearca sa ajunga intr-un loc cat mai repede sau se pierd in negura soselei.

Uite, aici ma jucam cu tine. Ce scumpa erai!!! Cred ca de fapt ma jucam cu mine. Ca de obicei. Nu ca nu as avea un vis. Il am. De cand ma stiu, de cand citeam povestile cu zane si feti frumosi. Deh, copilaria mi-a ramas, acolo intr-un ungher si da din picioare. Stiu ca nu se vede, dar o am. Si au ramas acolo si zanele si fetii frumosi si caii ce mancau jeratec. E un vis real, realizabil. Cel putin asa imi zic. De nu s-ar termina. Insa, de multe ori vine dimineata. Unele vise sunt facute sa aiba un sfarsit. Ironia visului terminat cu ochii ologiti de soare.

Uite, aici eram la mare. Ne rasfatam si eram rasfatati de soare, de plaja. Cat ne-am iubit si in apa. Sau era un vis? Perna asta ma enerveaza. Uite-ma si pe mine, la petrecere…. In plan indepartat. Ma jucam cu privirile. Inca ma joc. Ce intuneric… Sunt orb sau am adormit?

22 Răspunsuri to “Playing love”

  1. nadia Says:

    „N-a fost să fie-un vis, era să fie-un joc,
    Dar e să fie ce-a fost să fie.”

  2. DeMaio Says:

    Şi, ca orice jucător, ai aflat târziu că era mai important să ai o damă şi nu patru aşi.
    Data viitoare tai tot tu cărţile? Sau ai să ceri să fie înlocuit până şi pachetul cu care joci?

  3. silver rain Says:

    Stau intinsa pe nisipul fierbinte. Visez… din nou.
    Valurile au amintiri, stiai?

    Imi aduc aminte de noaptea fierbinte de iulie, dintr-o alta vara si dintr-un alt vis, in care te plangeai ca bratele noptii sunt reci. Intindeam mainile a cautare si ne jucam.
    Jocul – un exercitiu de comunicare – umplea golurile dintre taceri cu filozofia perceptiei valurilor si a sufletelor gemene. Tu care stanca esti?

    Si marea e atat de aproape. Tu ai ramas, undeva, in geana unui vis. Am deschis ochii si te-am pierdut in bratele insorite ale diminetii.

    Amintirile s-au intins senzual langa mine. Le privesc cum stau imprimate pe hartia lucioasa. Culorile sunt inca vii. Cat timp a trecut?

    Uite, aici te jucai cu mine… pentru ultima data. Stiam, si in joaca sau nu, am strans sub pleoape toate nuantele marii. M-ai rugat sa inchid ochii. Albastrul incepuse sa te doara, descoperise in colturi de suflet zanele si fetii frumosi.
    Si tu care credeai ca nu se vede.
    M-ai imbracat cu tricoul tau si m-ai sarutat usor, aproape in fuga.
    Il am si acum.

    Te joci, stiu, dar o faci atat de frumos.

  4. monoloage Says:

    frumos spus ploaie argintie..sau o continuare interesanta si care pare ca face parte din aceeasi sursa….din pacate…nu….. merci pt comentariu…:*

  5. Luisa Says:

    ce frumos e filmul

  6. scenarista Says:

    am venit sa itii spun ca imi place. doar atat. este un text foarte personal si nu vreau sa gafez:)

  7. monoloage Says:

    nu gafezi cu nimic….nu e foarte personal…din moment ce e public…ce e foarte personal e doar al meu…

  8. geeea Says:

    si totusi, e foarte personal…

  9. monoloage Says:

    cred ca sunt cel mai in masura sa stabilesc caracterul unei scrieri ce imi apartine…..

  10. monoloage Says:

    am spus…ca..nu e FOARTE personal…e o diferenta…personal sau cu un caracter personal da..dar nu ….FOARTE personal…e o diferenta mare…..

  11. nadia Says:

    vad k te-au incoltit fetele …

  12. silver rain Says:

    ” Nu fi trist: fii ca soarele la amiaza. Lucrurile se nasc in imediata apropiere si devin vizibile in departare.”

  13. Cristia Says:

    E oare vis, sau amintire vie ?
    Sau marturie anticipata a ceea ce va fi sa fie?
    Sa fie ludicul din mine, sa fie un trecator real?
    S-aleg sa raman treaz, sau sa raman captura vie pentru al meu imaginar?

  14. rodica Says:

    uneori e bine sa traiesti doar nopti si asa , poti invata sa te trezesti in fiecare dimineata dorindu-ti ca noaptea sa nu se fi sfarsit. si poate asa, vei invata sa traiesti si zilele, vei invata ca nu trebuie doar sa te joci, ca poti oferi mai mult decat niste clipe furate…..

  15. Acadeaua Says:

    ai scris foarte frumos. iti faci cititorul sa simta ca el e personajul principal, ca lui i te adresezi. nu ma mai mira comentariile ce le citesc la tine. seduci usor si frumos.

  16. dianette Says:

    …as vrea sa mor… stii ? asa as vrea sa mor cateodata…

  17. dianette Says:

    Ahh nu am vrut sa se inteleaga gresit.
    S……. problemele erau doar ale mele..
    Prin ce a scris mi-a amintit de ceva numai al meu.
    Imi cer scuze.

  18. dianette Says:

    Doaaammneee ma doare rau ce citesc aici si nu pot sa nu ma intorc… Dragos tu ma chinui mai…si vizual si auditiv… si si si…. Eei tu..:) vorba vine. Ceea ce scrii aici… dar cine ma pune sa citesc… sa recitesc… E absolut perfect acest „post” … o durere perfecta… creeaza dependenta… raneste si simultan vindeca… aiurea… iar scriu prostii… este ?

  19. singura_in_pustiu Says:

    Hy…ce sentimente deschise profund sunt aici
    de obicei completez multe bloguri, dar acesta are ceva aparte…acest post. se simte tristetea printre litere, si cate o lacrima printre cuvinte. Facea parte din viata ta poate ca ea era totul si inca mai e, in inima ta. Privindu-i ochii in poza moarte, te intristeaza. Le mangai si visezi ca esti langa ea, si traiesti acel moment din nou. Minunat! Sunt doar priviri in gol, ce te aduc usor in suflet, si iti dai seama ca nu visezi, desi ai vrea. Mi-a facut o mare placere sa scriu si sa citesc tot ce e aici. Aveti grija de voi….

  20. ingrid Says:

    Am recitit ce-ai scris aici cu gandul la o aniversare ce o am azi cu cineva drag mie…si mi-am amintit c-asa incepuse si povestea mea….si n-a fost vis…ce am trait..as mai trai odata…Jocul cu dragostea e atat de ispititor..mai ales cand crezi c-ai gasit Big Fish,ca sa-ti citez si ce-ai postat ultima data…

  21. anne Says:

    da….e frumos sa te joci de-a deagostea…dar nu cred ca o poti juca pe ea🙂 de obicei noi suntem prada, dar vai…cat de frumos e sa cazi in pasa ei🙂


Lasă un răspuns

