Nebunie

Iulie 19, 2007


 franghie

sunt mental alienat.

in catarare,

n-am mai suportat

franghia.

am luat un cutit

si-am taiat.

vroiam  sa fiu liber…

9 Răspunsuri to “Nebunie”

  1. Cristia Says:

    Esti mental curajos si liber. Nici o culme nu este mai primitoare ca cea biruita prin catarare libera..

  2. monoloage Says:

    si daca de fapt e vorba despre o cadere libera?

  3. Cristia Says:

    Vorbesti despre o catarare, si intr-o ascensiune nu te tine doar franghia,esti si tu pe acolo.. Apoi, cine se lanseaza in asa ceva, isi asuma deopotriva victoriile si riscurile posibile. Eu am vrut sa vorbesc doar despre victorii. Caderea libera ? Macar stii ca ai incercat, n-ai sa poti zice nicicand „oare cum ar fi fost?”

  4. silver rain Says:

    mi-am spus candva ˝soarta nebunului va fi si soarta mea˝ dar ce nu am vazut, m-a oprit… atunci. caderea a fost… libera. acum stiu ce este dincolo de ce nu se vede.
    acum vad bine la distanta.

  5. dante Says:

    deci nu pot să înţeleg de unde faci rost de imaginile astea, şi cum se face că de fiecare dată cuvintele şi imaginile se completează reciproc.
    cum ai ajuns legat ? nu cumva ţi-ai făcut-o singur ?

  6. monoloage Says:

    dante, sursa pozelor spune de unde fac rost de imagini. intai scriu apoi caut fotografia care sa reprezinte ceea ce am scris. cam asa fac si la munca..
    la ultimele doua intrebari..deocamdata nu pot sa-ti raspund…scuze..

  7. dianette Says:

    Mi-ai dat o idee… din pacate n-o pot pune (inca)in practica..

  8. monoloage Says:

    mai bine cauti altceva…fun..

  9. dianette Says:

    Ce serios esti pe-aici😛 Poate uneori o cadere libera face minuni… totul e sa ai aripi… sa le intinzi doar aproape de final pentru o aterizare reusita… sau sa crezi din tot sufletul ca le ai…


Lasă un răspuns

