Canicular

Iulie 24, 2007


foc si gheata

Inca imi arde mana. Te-am atins. Ti-am cuprins inima intre degete. Imi spunea sa scriu atata timp cat simteam caldura. Imi musca din degete. Ma facea sa-mi dau seama ca unii isi schimba felul de a fi dupa lumina focului ce le arde vederea, altii dupa cum simt caldura. Nu am lasat inima din mana pana nu am scris tot ce simteam in momentul combustiei acesteia….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Tot ce scrisesem a luat foc. Cuvintele nu au rezistat pe hartie. Nu au putut spune intr-un mod mai plin de metafore ce a fost relatia noastra. Ghemotocuri de hartie arsa zboara acum prin camera spunand, fiecare, povestea cuvintelor cuprinse odata in ele. Canta pe adieri de vant ardorea cu care ne-am iubit, focurile mistuitoare de sub cerceafuri, povestile la gura sobei spuse intre noi. Si, inca ard mocnit…

4 Răspunsuri to “Canicular”

  1. siver rain Says:

    Inca imi arde sufletul… fierbinte si tacut.
    Mi-ai luat inima in palme si i-ai dat foc cu atingerea ta… iti soptea… si am simtit pentru prima oara ca fericirea, o fericire ireala, aproape inumana, poate trece din suflet in trup. O stare confuza, vecina cu lesinul, m-a stapanit mereu. Si nu pot uita, oricat as incerca, privirea ta. Nu pot sa-ti uit ochii, mainile, atingerea buzelor tale si gustul lor, sarutul sub lobul urechii si cuvintele soptite in miez de noapte… nu pot uita focurile mistuitoare in care ne pierdeam si ne regaseam iubindu-ne, dansul perfect al trupurilor si ploaia roz care cadea peste noi a mangaiere.
    Nu mai esti langa mine sa sa dai foc zilelor cu cuvintele tale.
    Nu le lasa sa se stinga…

  2. meccip Says:

    am ganduri reci cand ma gandesc la tine, am frica oarba cand te visez, chiar plang pe strada cand vad ingeri cu chipul tau, noaptea e asa trist si intuneric in camera in care tu mereu ai fost lumina, azi te am vazut, doar eu, ai stat pe o banca rupta si putreda de amintiri, ti am facut cu mana, dar tu nu mi ai zambit, erai rece si moarta si trista si nebuna, atunci a venit ploaia, a plans cu mine, a plans pe mine, era asa dulce totul, poate a plans si pe tine, dar nu cred, pe tine ningea, asa rece erai…….ganduri, soapte, alinari, sarutari, priviri…..ce amintiri…..totu` e un vis visat

  3. vanda Says:

    O lumânare nu pierde nimic, dacă aprinde altă lumânare!
    Povestile trebuie sa se scri\e cu flacara..altfel le uitam prea usor…

  4. dadatroll Says:

    Foarte frumos. Nu e vis, nu?


Lasă un răspuns

