Inainte de a pleca…

Iulie 26, 2007


Cateodata, trebuie sa-mi dai drumul la mana. Nu mai ma tine strans. Stiu, e greu sa faci gestul dar, nu e mai bine sa vezi ca, nemaitinandu-mi mana, a meritat acest gest?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Stiu, nu ne cunoastem. Identitatile noastre  s-au gasit si s-au identificat intr-un spatiu virtual. Ne-am avut si ne avem doar acolo, din diverse n motive. Pana in acest moment, nu am inteles niciodata cat de greu e  sa-ti  para rau ca pierzi ceva ce nu ai  avut niciodata.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Glumele mele. Surasul tau. Ochii tai zambind. Fata ta plina de poezia verii. Am dat un print screen memoriei mele cu imaginile acestea. Vreau sa te tin minte asa, decat atunci cand ai plans.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Ti-am spus, de pe peronul garii, din ochi, „La revedere”. Inainte te stransesem o clipa in brate si te sarutasem o secunda. Durase doua zile sa ma hotarasc sa plec. Nu ai zis nimic. Ai inteles si tu ca,  un adevarat „la revedere”, nu se poate spune in cuvinte si nici nu se explica.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

9 Răspunsuri to “Inainte de a pleca…”

  1. Cristia Says:

    „…Senza ormai piu chiedermi se mai c’e la farro
    E se domani, domani forse ritornero
    Magari un giorno poi, poi me ne pentiro
    Ma ne valeva la penna rischiare tutto….?”

    ” .. Fara sa ma mai intreb daca vreodata o sa reusesc, si daca maine poate ma voi intoarce, poate totusi dupa aceea, intr-o zi, o sa imi para rau… dar s-a meritat sa risc totul?”

  2. blue Says:

    …am avut…minute, ore, zile si nopti din viata noastra…tu pe-ale mele…eu pe-ale tale…
    …am avut….vise, dorinte, zambete, lacrimi….tu pe-ale mele…eu pe-ale tale….
    …am avut …totul…tu pe mine…eu pe tine….in spatiu virtual….dar intr-un timp real…..
    …acum vei pleca….nu te opresc…..nu vreau nimic…nici vorbe, nici priviri….si nici saruturi….dar….nu-mi cere sa-ti dau drumul mainii………

  3. Thelma Says:

    e greu sa astepti sa ti se dea drumu la mana cand simti ca sufletul nu mai leaga acele maini…eu doar imi retrag mana fiindca stiu ca din acel punct strangerea nu mai are farmec, asta ca sa nu spun ca devine falsa
    ************
    sa pierzi ceva ce nu ai avut niciodata…o farama din acel ceva ti-a apartinut totusi…un gand, un vis, o taina ce a impartit-o cu tine…ceva te-a legat, altfel ce simti ca pierzi?
    ****************
    mai departe nu comentez🙂
    caut zambetul
    o zi buna si tie

  4. monoloage Says:

    @thelma era o metafora, de multe ori, nu ne dam seama ce-am avut decat atunci cand nu il mai avem langa noi
    ……………………………………………………………………………………………………………………………..
    daca aceea farama inseaman ceva pt mine..da…simt ca pierd ceva important..

  5. Thelma Says:

    :)) cunosc metafora dar se pare ca am demontat fraza in cuvinte precum copilul ce-si desface jucaria in bucatele ca sa vada ce se ascunde dincolo de ele…e un defect dar nu ma pot abtine sa nu o fac…
    sa nu te superi…nu ranesc vise , nu jignesc gandul nimanui si nu judec…sunt om prea mic si prea simplu ca sa fac vreuna din astea
    noapte buna

  6. dadatroll Says:

    O metafora explicata e ca un cal la bicicleta: el poate sa traga, dar tu tii ghidonul in mana.

  7. monoloage Says:

    @thelma nu ma supar…n-am de ce…si bine te-am gasit si aici…

  8. cuvintealandala Says:

    zambesc… putin trist,dar zambesc.
    „un adevarat “la revedere”, nu se poate spune in cuvinte si nici nu se explica.”,pacat doar ca nu multi oameni inteleg asta;

  9. monoloage Says:

    e bine ca exista insa si acei putini….


Lasă un răspuns

