Maritim

Iulie 30, 2007


 mare

am radacini in nisipul

plajei tale de oportunitati

sentimentale.

imi pierd mintile in iarba de mare

si ma joc cu meduzele

buzelor tale.

ma scufund in valurile inspumate

ale pierzaniei totale…

17 Răspunsuri to “Maritim”

  1. vanda Says:

    In tara celor doua nuante de albastru…
    inveti sa curgi ca valul
    inveti sa rezisti ca stanca..
    inveti ca totul e vibratie…
    chiar si tu esti o vibratie de mine insami…
    albastru din albastru
    lumina din lumina…
    val din val
    stanca din stanca

    chiar…
    Oare cum curge o stanca?

  2. monoloage Says:

    stanca curge
    in culori de
    verde crud,
    prafuit,
    de barosul
    vietii….

  3. monoloage Says:

    totul este un flux
    format din refluxuri
    interioare.

  4. Cristia Says:

    Radacini pierdute intre cer si mare
    Aduse la mal de orizonturi calatoare
    Totul se pierde-n puzderii de nisip
    Si-apoi se naste acolo unde credeai ca n-a ramas nimic…

  5. anapauper Says:

    nimicul e plaja mea refulată
    plutesc fără noimă
    deocamdată

  6. silver rain Says:

    A existat o clipa marina, doar una. O clipa in care am alergat spre tine, ca spre mine si in care am simtit ca ˝am radacini in nisipul plajei tale…˝.
    Acum ascult o liniste. Apoi doua. La a treia tresar si cuvintele isi iau zborul. A patra se desparte… cat mie, cat tie? Privesc spre apus nisipul clepsidrelor spulberat de o liniste ultima… mor de iubire odata cu valul ce spala urmele pasilor tai de pe plaja sufletului meu… mi-e frica ˝de valurile inspumate˝.

  7. X Says:

    Daca dragostea este o mare al carei tarm sunt eu, fii tu cerul,
    si impreuna vom crea armonia profunda a contopirii,
    provocand imposibilul sa ni se supuna.

  8. Acadeaua Says:

    cum poti scrie asa frumos?

  9. monoloage Says:

    @cristia
    radacinile le pierd in sufletul sarii
    si nu-mi ramane sa sarut
    decat dulceata marii

    @anapauper
    pune panza in vant
    si vei ajunge sa pui
    piciorul pe pamant

    @silver
    stii…se aude marea. ne spune unde sa servim ceaiul, cu muzica de pescarusi purtati de valurile singuratatii eoliene….uite, hai sa gustam.. ce gust are?

    @x
    nimic nu e imposibil atunci cand vrea marea si cerul…..

    @acadeaua
    n-am cum sa-ti raspund.fiecare vede frumosul altfel…nu e frumos ce place ci e frumos ce imi place…era o vb..

  10. dianette Says:

    ………….

  11. dianette Says:

    Mi-am revenit.Sa explic punctele. Lantul slabiciunilor… exact asa mi-l imaginez…

  12. monoloage Says:

    aham..si veriga slaba unde ar fi?

  13. dianette Says:

    … undeva la mijloc…
    Buna dimineata.

  14. dianette Says:

    … nu chiar la mijloc… dar pe degetul meu😉

  15. Liana C Says:

    Si asta imi place mult.

  16. silver rain Says:

    am gustat, dragos…si desi iti raspund atat de tarziu gustul mi-l amintesc…pentru ca e acelasi si acum…pentru ca va fi acelasi o vesnicie…e gustul bucuriei🙂


Lasă un răspuns

