Telegrama

August 1, 2007


stop. imi place sa ma plimb prin ploaie, nu-si va da seama nimeni ca eu plang. stop.

11 Răspunsuri to “Telegrama”

  1. Thelma Says:

    lacrimi amestecate cu picaturi mari de ploaie?…si cand nu va mai fi sa ploua, iti vor fi secat si tie lacrimile?
    buna ziua monoloage

  2. monoloage Says:

    nu stiu..depinde ce va zice la vreme…
    buna sa fie thelma….

  3. d Says:

    …vrei tu margaritare mari
    cat stropii ploilor de toamna?
    Voi trece marea pana la tarmul
    ”Ostrovului de perle”.

  4. vanda Says:

    monologul ploii…se aude pe asfaltul intins intre doua respiratii…fiecare strop oglindeste o lume de taceri in care cuvantul nu are rostul de punte intre singuratati…Candva stiam sa ma plimb la puterea a doua!

  5. dante Says:

    heh me too, azi m-am plimbat peste tot în ploaie şi încă nu s-a sfârşit ziua

  6. Acadeaua Says:

    De mine-i numai gura…
    eu nu am curaj sa ma plimb prin ploaie, desi imi propun de fiecare data, in zile de canicula.

  7. dadatroll Says:

    Foarte tare. De ce?

  8. Acadeaua Says:

    nu ma simt in siguranta. mi-e frica de apa.

  9. rodica Says:

    ploaia ma ajuta sa pun ordine in ganduri si ador sa ma plimb pe afara. cu cat ploaua mai mult, cu atat ma simt mai usoara si pot sa-mi descarc, pe furis, sufletul mult prea plin de ……….tristete, singuratate si melancolie.

  10. nepoet Says:

    parafrazat dupa a-ha, crying in the rain…scuze, dar prea poetizati, prea dramatizati, prea imbarligati cuvinte ca sa iasa complicat si sa para poezie. patetismul nu inseamna neaparat poezie. patosul e bun, dar in cantitati limitate. pacat. ati fi putut scrie bine, multi dintre voi…

  11. elena Says:

    si iarna?…se transforma lacrimile tale in gheata?sau raman fierbinti?


Lasă un răspuns

