De ziua mea…

August 2, 2007


Primita de la Nicoll.

Intra pe Wikipedia si cauta dupa ziua ta de nastere (doar ziua si luna) si apoi:
1. Noteaza 5 evenimente care s-au intamplat in acea zi
2. Noteaza 5 aniversari importante. (zile de nastere)
3. Noteaza o moarte cu insemnatate.
4. Noteaza o sarbatoare.

1. 942 – Assassination of William I of Normandy.

1531Pope Clement VII established the Holy Inquisition in Lisbon.

1903 – The Wright Brothers made their first powered and heavier-than-air flight in the Wright Flyer at Kitty Hawk, North Carolina.

1989Romanian Revolution: Protests continue in Timişoara with rioters breaking into the Romanian Communist Party‘s District Committee building and attempting to set it on fire.

1989 – The first episode of The Simpsons aired on Fox in the USA.

2. 1267Emperor Go-Uda of Japan (d. 1324)

1770 – (Baptism) – Ludwig van Beethoven, German composer (d. 1827)

1888 – King Alexander I of Yugoslavia (d. 1934)

1937 – John Kennedy Toole, American novelist (d. 1969)

1944 – Bernard Hill, British actor

3.1830Simón Bolívar, Venezuelan-born libertator, six nations (b. 1783)

4.Roman festivalsSaturnalia, in honor of Saturn, began.

Leapsa merge mai departe la Ambra, Demaio si Alexandra.

39 Răspunsuri to “De ziua mea…”

  1. colturi Says:

    mai mai, tu cu John Kennedy Toole, Thelma cu Arsavir Acteran…imi pare bine ca va cunosc🙂

  2. Thelma Says:

    coltisorule, Acadeaua mi-a deschis ochii…vezi la evenimente, pct 4..oare ce data sa fie? e ceva cuprins intre 16-22 decembrie, nu?…acadeaua zice 17…eu zic 18 nah, sa fie o data cu mine…tu cat zici?

  3. monoloage Says:

    @colturi deh…conjuratia idiotilor e una din cartile dragi mie….se nimerii..
    @thelma va mai las…dar cineva a ghicit…:P

  4. colturi Says:

    uf mai Thelma…daca tii tu mouse-ul pe numele lui Kennedy Toole, apare o fereastra unde scrie 17 dec – 26 martie. Deci bine ca te-am lamurit pe tine, ca eu acum m-am intristat putin. 26 martie e zi sensibila taaaaaare.

  5. monoloage Says:

    pe 18 septembrie bem…pe 17 dec o luam de la capat…:))

  6. colturi Says:

    da da, si de ziua mea mergem la Alcoolicii anonimi, ca e zi aniversara si pentru ei :))

  7. monoloage Says:

    corect..ne bagam intr-un bar anonim si bem pana nu se mai poate…:D

  8. Acadeaua Says:

    daca ma primiti si pe mine, bem si de 22 septembrie.
    colturi, ai dat de baut?

  9. colturi Says:

    o secunda, sa vedem ce putem face🙂

  10. monoloage Says:

    bem…de orice zi…numai fun sa fie…:D

  11. Thelma Says:

    si n-am facut decat sa dau o leapsa….🙂

  12. monoloage Says:

    si-a picat pe coltisori sa dea de baut…tie iti vien acus randul..:D

  13. siver rain Says:

    si pentru ca m-am oprit la poarta fiecaruia dintre voi… aveti idee cat de frumosi sunteti? cat de departe se aude cantecul vostru… si cat de frumos…

  14. monoloage Says:

    bine ai venit ploicica….haide..sa cantam cu totii……ospatar..inca un rand!!!..:D

  15. siver rain Says:

    ca bine spuneai… de la tuica ni se trage…

  16. monoloage Says:

    merge….fara numar……deci..inca un rand!!:D

  17. siver rain Says:

    si eu care credeam ca de la prea mult ceai verde… inca unul… daca tot faci cinste.

  18. monoloage Says:

    e tuica amestecata cu ceai…..;)…lojic ca fac cnste…de ziua mea..;)

  19. siver rain Says:

    ahaa… am inteles… ai inceput sa petreci din vara pana in iarna… si apoi inchizi cercul… si tuica cu ceai nu am mai baut…. incerc acum

  20. monoloage Says:

    iarna..trec la vin fiert si al tuica fiarta…;)…merge asa?

  21. siver rain Says:

    iarna?… vreau sa ajung la mare…. apoi ma gandesc si la iarna….brrr… si da merge….

  22. Acadeaua Says:

    neutru raspuns, dar sigur, nu primim intotdeauna raspunsul dorit.

    v-am analizat pe toti dupa zilele de nastere si daca doriti va astept in casuta mea

  23. monoloage Says:

    @ploicica pai bem ceai la mare, vin fiert si tuica fiarta la munte
    @acadeaua apreciem…apreciem..mai ai de lucrat la mine..:D

  24. siver rain Says:

    si nu te-am inrebat niciodata daca iti place ceaiul… off…

  25. monoloage Says:

    intreaba-ma…

  26. siver rain Says:

    iti place?

  27. Acadeaua Says:

    cedez locul. haha

  28. monoloage Says:

    @ploicica da, imi place
    @acadeaua de ce mey, cine vine sa te dea la o parte?:P

  29. siver rain Says:

    si mie imi place… dar nu prea dulce

  30. siver rain Says:

    @acadeaua merci, am fost si ei in casuta ta si am citit, si nu e prima data…. si mi se potriveste juma juma, tu esti o dulce si imi place…. si stiu si de ce

  31. siver rain Says:

    e ok atunci, ramane cum ai spus… dar cu ce sa ma imbrac?…. a, da cu rochia care iti place si… imi iau sandalele joase, nu de alta dar merg pe nisipuri miscatoare…. si vin la mare si la ceai…. astepta-ma tandrete…. .. iar cu cele fierte mai vedem… pana la iarna mai este mult si depinde de raceala din noi…

  32. Acadeaua Says:

    siver rain, inseamna ca sunt in dezavantaj pentru ca eu nu te cunosc. sau te cunosc?

  33. Acadeaua Says:

    * silver rain__ scuzati greseala

  34. siver rain Says:

    @acadeaua in dezavantaj? nu in nici un caz… si de cunoscut, suntem prea departe ca sa ne fi cunoscut…. si totusi avem ceva in comun, atat… si mi-e drag de voi, de toti…. mi-e drag sa intru in casa voastra si sa ma incarc cu tot ce aveti voi de daruit… si va multumesc…

  35. Acadeaua Says:

    „avem ceva in comun”…esti misterioasa.

  36. siver rain Says:

    @acadeaua misterioasa? haha… cred ca vinul dulce de la coltisor e de vina… e frumoasa seara si vinul bun…. mai vin pe la voi, asa de drag…

  37. colturi Says:

    deci o venit chelnerul, are grija de musafiri…sa-mi udati florile ca io am tulit-o.🙂

  38. vanda Says:

    o zi ca oricare alta…
    identitate de ulcior spart
    din care ti-e teama sa sorbi

  39. DeMaio Says:

    Disperici…nu ştii că nu răspund la tag-uri? Nici măcar la alea legate de ziua mea de naştere :)) Dar, ce să mai zic, mulţumesc tare mult, care eşti, de intenţie🙂


Lasă un răspuns

