Raul

August 3, 2007


raul, river

Si, daca barca mea

va scapa din vedere,

sa stiti, calatoria

nu s-a terminat,

eu dau din vasle-n continuare

insa raul ,

e si curbat.

14 Răspunsuri to “Raul”

  1. supradozadecuvinte Says:

    raul e si curbat? are sens sa te intorci in raul curbat daca vaslesti cu o vasla, dar nu cu „vasle”. parerea mea:)

  2. monoloage Says:

    era un fel de a spune…si cine a zis ceva de intoarcere?;)

  3. silver rain Says:

    tine bine vaslele si ai grija la curba raului. apele sunt foarte reci si tulburi uneori… si vantul, cand ajungi la ora lui, nu adie intotdeauna, mai rupe din cand in cand ceva din noi… in rest, sa ai ape limpezi si linistite…si multa lumina… te astept pe partea dreapta a raului cand deja vei fi trecut de curba si barca incepe sa se vada…

  4. vanda Says:

    curgem pe langa rauri
    invatam de la ele sa ocolim obstacolele
    in meandre ne petrecem viata
    de pietre
    cu
    suflet

  5. supradozadecuvinte Says:

    nu stiu. eu am tradus acel „eu dau din vasle-n continuare insa raul ,e si curbat.” prin departarea de rau ca o sfortare inutila pentru ca inaintand cu o vasla te intorci in cerc, iar rau stie sa fie curbat.

  6. Acadeaua Says:

    Daca in viziunea ta raul inseamna drumul vietii, iar curbele, greutatile intampinate , drumul nu poate fi decat inainte. Raul acesta se varsa undeva? In Styx? Aici nu mai vaslesti tu. Esti condus spre Luna sau spre Hades, in viziunea platonicienilor.l

  7. Acadeaua Says:

    supradoza, in spatele aparatului de fotografiat este, cumva, Serban Ionescu?

  8. monoloage Says:

    @acadeaua daca nu vaslesti pe raul vietii inseamna ca nu ai nimic de spus sau nu vrei sa lasi o mostenire in urma ta…curba poate insemna si o greutate…insa are alta insemnatate…

  9. Acadeaua Says:

    asa e! vaslim pe raul vietii, dar nu si pe cel al mortii, adica pe Styx.
    s-a nascut o ghicitoare. daca nu semnifica problemele intampinate in viata, atunci curbele ar putea fi momentele de ratacire?

  10. monoloage Says:

    nu..e ceva mai complex…si totusi..nu..dar asta in viziunea mea..insa fiecare isi poate inchipui ce vrea sa fie raul, curba, vaslele, barca….

  11. supradozadecuvinte Says:

    acadea, nu. in spatele aparatului nu e serban ionescu. in spatele aparatului sunt eu:)

  12. Acadeaua Says:

    si tu nu esti Serban Ionescu. Pacat, vroiam sa-ti cer nr. de telefon.🙂

  13. Cristia Says:

    Pauza de fiinta, pauza vaslirii
    Odihna sau ocol, ori vremea zabovirii..
    Tot ce-am trait e ceea ce-am creat
    Si astfel, orice ocol trebuie asumat..

  14. monoloage Says:

    imi asum tot timpul fiecare ocol,
    fara odihna si fara zabovire
    voi lua pauza odata din vaslire
    cand locul din dreapta-n nu va mai fi gol.


Lasă un răspuns

