Zgomotul rotilor de tren

August 5, 2007


 train, tren

Zgomotul rotilor de tren

spune povestea calatorului

pierdut in ganduri

pe culoar.

Zgomotul rotilor de tren

aduce a muzica visatorului

pierdut in fumul

de tigara.

Zgomotul rotilor de tren

e-o harpa-n mintea romanticului

pierdut in momentul

viitoarei intalniri.

…………………………………………………………

Zgomotul rotilor de tren

nu mai spune nimic betivului

de mine, pierdut

pe culoarele gandurilor.

16 Răspunsuri to “Zgomotul rotilor de tren”

  1. Acadeaua Says:

    tica-tica, tica-tica, tica-tica… te pierzi in ganduri. aburii bauturii iti tulbura gandurile. le transforma pe toate. gindurile frumoase nu pot rezista, se schimonosesc, se inchid la culoare, sunt negre. pana cand poti rezista? pana cand vei traii asa? poate esti nemuritor. si atunci, ce te faci?

    e dimineata si a iesit soarele. viata e roz!

  2. scenarista Says:

    jam

    merg pe culoar
    culoarul merge cu mine
    trenul ne duce pamantul ne roteste
    galaxia intreaga explodeaza
    the last big-bang esti iubito
    uite cum tipatul tau invarte universul
    pe degete

  3. Annais Says:

    😛 nu am talentul creatiei, dar poezia asta nu se potriveste contemporaneitatii deloc :(( nu se mai fumeaza in trenuri :((

  4. monoloage Says:

    @scenarista
    daca ai merge pe culoar
    usa pana la urma
    ai deschide-o si,
    ai trece in vagonul urmator
    unde, te astept,
    la o tigara

  5. d Says:

    …subscriu…se fumeaza in tren!…;)

  6. vanda Says:

    este o fascinatie fara scapare acest glas…nascut din intalnirea cercului cu linia…metal pe metal…din care se naste miscare fierbinte…Ati atins vreodata sina ramasa in urma unui tren…care trece nestingherit spre infinit…?

    in ultima mea calatorie am simtit ca trenul de fapt ma purta pe mine spre mine!

    voi ce simtiti cand calatoriti cu trenul?

  7. Thelma Says:

    zgomotul rotilor de tren imi aminteste de gari pustii lasate in urma…de despartiri
    am luat cu mine doar culoarul de ganduri pe care imi place sa ratacesc

  8. monoloage Says:

    @thelma tu tacaneai din pantofi pe culoar?

  9. Thelma Says:

    🙂 cine altcineva sa cuteze sa alunge linistea daca nu tocurile mele…
    iar esti melancolic…

  10. monoloage Says:

    posibil….ascultam povestea tocurilor pierdute pe culoarele gandurilor….cate tristete si acolo…

  11. Thelma Says:

    heeei, cunosc senzatia…odata, cineva mi-a facut cadou niste link-uri tare dragute ce m-au facut sa rad zile in sir…sunt tot acolo…le sti? :D…adu-ti aminte de ele, eu tocmai le-am vizionat…tot aia cu rasul imi place cel mai mult
    si mi-a mai cerut acea persoana sa zambesc…era ca o amenintare…da,da…cum era? zambet pentru zambet?🙂

  12. monoloage Says:

    zambim pe culoar?

  13. Thelma Says:

    da, monoloage, zambind pe culoarele gandurilor…cine ne interzice? sunt legi? le incalc…
    hai, lasa un zambet ca sa pot pleca…

  14. monoloage Says:

    nu te las sa pleci…;;)

  15. Thelma Says:

    oh tu…..tu……tu…..uuuuuuh
    monoloage !!!
    cand am avut nevoie de o vorba buna, ai fost acolo …lasa-ma sa ma achit de datorie…😛
    da zambetul ala ca sa pot spune noapte buna

  16. mirinda Says:

    Imi pictez fata
    Retusez urmele tristetii
    Saptata adanc in obrazul meu
    Uit de fiecare data
    Sa-mi pictez ochii
    In culorile fericirii
    Si ei,
    De fiecare data
    Ma tradeaza…


Lasă un răspuns

