Osmoderma eremita

August 13, 2007


Am vazut totul,

dar n-am atins nimic.

e ipostaza unui labirint

fara iesire,

unde oglinzile sunt strambe,

iar gandacul este mic.

un element egal, cu mine,

tarandu-ne pe-un drum

nevazut,

necunoscut,

pierdut

in tesatura de painajen

a mii si mii de alte drumuri

ale unei familii mari

de Scarabaeidae.

constiinta propriului mit,

din care lipseste firul

Ariadnei.

N-am atins nimic.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

13 Răspunsuri to “Osmoderma eremita”

  1. reddeep Says:

    o spui de parca pe drumuri altfel decat nevazute si necunoscute nu ne-am tara. dar o spui bine.

  2. Cristia Says:

    De-a lungul cautarilor labirintice, camuflat bine in parelnicii si imagini distorsionate, se desfasoara in asteptare ghemul Ariadnei. Asteapta sa fie mosit, trezit eroul din noi, cel care are curajul sa sparga oglinzile, sa distruga parelniciile si sa atinga ceea ce e dincolo.

  3. kozoo Says:

    Jocul labirintic este unul periculos.. oglinzile sunt inselatoare… opreste-te, inchide ochii si priveste inautrul tau… Apoi descatuseaza-te si atinge…

  4. vanda Says:

    Ati fost vreodata
    Ariadna unui Tezeu pierdut pe sine?

    Ati fost vreodata Tezeul
    Ariadnei calauzitoare?

    Ati fost vreodata Minotaurul
    dezlantuit in ratacire?

    Ati fost vreodata pestera
    in care clipa devine vesnicie de cautare?

    Ati fost vreodata firul
    infasurat in jurul unui rost strain?

    Ati fost vreodata intunericul
    care adaposteste promisiunea LUMINII?

    Ati fost vreodata???
    PUR SI SIMPLU?
    🙂

  5. monoloage Says:

    @reddeep in primul rand bine ai venit! in al doilea rand totul depinde de cum percep unii drumurile…si merci…in al treilea rand
    @cristia am licurici eroi..;)
    @kozoo se zice ca esti in labirint de cand te nasti..de-atunci incepe un joc periculos..cati vor fi insa prometei sa fure focul ..nu stiu…
    @vanda
    am fost tot timpul
    ce am fost
    voi fi mereu
    ce sunt acum
    nu o sa fiu
    ce n-are rost
    am fost si sunt
    ce sunt, ce-o fi
    ce-am fost!

  6. vanda Says:

    Warning: blogul asta chiar ma inspira:) asa ca trebuie sa suportati consecintele versificate ale acestui fapt:p

    TEZEU

    O lumina cade, cade greu, abrupt
    Echilibrul fraged, tainic s-a-ntrerupt

    Fir de rugaciune destramat de vant
    Ariadna muta plange in Cuvant

    Minotaur vesnic ce nu mai asculta
    De toti zeii noptii adormiti sub tampla

    Urla indoiala peste preaiubire
    Mi se-aseaza noapte grabnic peste fire

    Sinele departe cade in eclipsa
    Cercul preaputernic moare o elipsa

    Lume rasucita in durere veche
    Sinele-n oglinda cauta pereche

    Preot la altarul umbrei pelerine
    Chip si-asemanare par acum straine…

  7. monoloage Says:

    si uite firul Ariadnei iarasi s-a rupt
    si labirintul parca nici n-a inceput

    ma leg de cea ramas si-mi iau avant
    m-am legat frate cu ce nu mai am sfant

    si inot in intuneric cu-n cap din ata multa
    asteptand minotaurul sa-l iau la lupta

    imi fac cruci cu limba desi nu cred in nemurire
    pentru ca stiu si sper ca-n labirint exista o iesire

    mai fac un pas, si inca unul, sa nu isi simta lipsa
    m-am oprit. iata minotaurul in maretia sa..

    se-apropie de mine, vanat si vanator fac o pereche
    si sare si ma musca salbatic de-o ureche

    …………………………………………………………………………..
    incisa fuse lupta regasirii alter-egoului in mine
    ma uit la petele de sange ce-acum imi sunt straine.

  8. dyutzza Says:

    acuma am aterizat pe taramuri moldovene, la 00:04..home sweet home..yeee. am aruncat un ochi intredeschis peste randuri si printre randuri..printre cuvinte si stari transpuse in imagini de fapt. sau nu. imaginile si starille transpuse in cuvinte. sunt obosita. dar revin…i`ll be back sa`mi dezvolt universul subliminal in care zburam haotic cu totii. ms pt urare btw.

  9. vanda Says:

    am o mie de fire … paienjeni de diamant mi-au daruit firele lor trainice…le-am tesut in jurul centrului de flacara…nu-ti fie teama …cai sunt o mie, pentru fiecare vesnicie cate una…

    cruci pe cerul gurii sa iti faci
    sa te apare de ceea ce nu indraznesti sa rostesti!

  10. scenarista Says:

    „Am vazut totul,
    dar n-am atins nimic.”

    ipostaza martorului unei crime sau a unui criminal. iar ti s-a umplut copacul de vrabii, mon ami:)
    cand se coc si incep sa cada, sa ma chemi la festin. vin cu scobitoarea aia mare la mine…

    auguri

  11. scenarista Says:

    vanda, esti din ce in ce mai buna. advice: mai putin patetism si frazeaza mai abrupt. si modereaza epitetele.

    kiss

  12. monoloage Says:

    @ioana am copacul plin de frunze….c-or fi si vrabii pe-acolo….nush…dar ia-ti deja scobitoarea…;)….te-astept la un vin

  13. vanda Says:

    @scenarista…cuvintele curg, au logica lor… de cele mai multe ori e ca un spot de lumina puternica ce mai scoate la iveala cate o bucatica din mine/tine/noi…
    performanta tehnica mi se pare rece si separatoare…asa ca am dezvatat-o…in schimb am invatat sa imi urmaresc emotia si stiu ca si ceilalti o urmaresc pentru ca asa sunt emotiile…
    stiu sa ne cheme pe numele nostru tainic…stiu sa ne faca sa raspundem la orice intrebare …de noi insine!


Lasă un răspuns

