Statuia

August 22, 2007


statuia

Iar eu, un heronim

cu lacrimi mute

care-n taceri sculpturale

stie sa te-asculte,

stau pe un soclu

nemeritat,

si inca ma doare ultima dalta.

privesc mereu spre intrarea

parcului si,

cu un porumbel artagos

pe umar, ma gandesc

ca ai sa mai revii.

am si uitat ca maine

edilii

ma dau jos de pe soclu.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

13 Răspunsuri to “Statuia”

  1. reddeep Says:

    locul nemeritat ramane locul altuia.
    la fel ca locul primului coment.
    a meritat asteptarea

  2. vanda Says:

    suntem scupltati in umarul vantului, la radacina tuturor aripilor de inger…acolo sus nu exista socluri…exista doar zbor…si nici macar nu e greu sa ne aducem aminte toate astea…acolo sus nu e nimeni primul si nici ultimul caci timpul se naste pe sine vesnic si netrecator…acolo sus nu exista asteptare si asteptari….ci doar bucuria de celalalt….oare despre ce taram povestesc eu aici in aerul fierbinte al propriei imaginatii, in cubul stramt al respiratiei…ah…da…despre tine…CELALALT TARAM AL FIINTEI MELE!

  3. kozoo Says:

    Si daca statuile ar vorbi…
    Oare ce taina ar povesti?

  4. monoloage Says:

    @reddeep fiecare isi are locul lui …meritat sau nemeritat..nu conteaza e al lui…totusi
    @vanda valurile aduc la tarm destul de multe lucruri, nu toate sunt si bune
    @kozoo statuile vorbesc, nu stim noi sa le ascultam

  5. vanda Says:

    Mainile
    Se lasa sculptate
    De Daltile luminii

    Sangele
    Scris cu simboluri
    Coloreaza zarea
    Dintre
    Doua nasteri

    Venim efemeri
    Si ne intoarcem
    VESNICI

    Ascultand respiratia pietrei
    devenim
    IZVOR

  6. Acadeaua Says:

    Toti ne aflam la un moment dat pe un soclu, chiar daca nu consideram ca meritam locul. Dar cel/cei ce ne aseaza acolo vede/vad in noi toate insusirile esentiale in virtutea carora noi suntem idealul.
    Exista, chiar, si Statuia Ciumei!

  7. Acadeaua Says:

    Vai,nu! Te rog, nu fa analogii din astea! (poza)
    Chiar daca nu este o insemnare cu caracter personal (sa zicem), pe blogul tau nu poti gandi altfel.🙂

  8. reb3lle21 Says:

    Mi`a placut si mi`am permis sa o pun si la mine in blog. Bineinteles specificand si cui apartine. Imi place😉
    Continua!

  9. monoloage Says:

    @reb3lle21 nu pot decat sa ma bucur, te mai astept ..eu continui…

  10. radugo Says:

    Interesant că ai folosit un cuvânt inexistent, heronim.
    E un soi de combinaţie între heruvim (heruvimul fiind o specie de înger) şi numele propriu Ieronim (Hieronymus, Ἱερώνυμος, de la ιερός, hieros = sacru şi ὄνυμα, onyma = nume).

  11. monoloage Says:

    radu imi pare rau..e hieronim..dar am a iesit asa, fara i, din graba….o sa-l las asa….acum, parca are mai mult farmec…parerea mea..:P

  12. radugo Says:

    vai de mine, stai liniştit, Dragoş, că nu aveam de gând să te critic… chiar voiam să zic că, dimpotrivă, e mult mai interesant aşa.
    Paul Goma are un soi de dicţionar de cuvinte inventate de el:
    http://paulgoma.free.fr/dl_links/Dictionar/alfabecedar.php

  13. monoloage Says:

    @radu stau linistit oricum..si daca ma criticai ce?..critica e constructiva….;)


Lasă un răspuns

