Timp

August 24, 2007


ceas, timp

Voi fi în ceasul meu o melodie

Ce-si cauta mereu o nota de-nceput

si-mi vad propriul chip printre alte o mie

si secundarul iarasi a batut.

Si-ntre o tigara ce sta neterminata

si-ntre cearceafuri pline de marasm

ceasul canta si-mi arat-o data

o nastere precisa cu mult iz de sarcasm.

Minutul e o sumă de povesti intercalate

Pe-orbita unui cerc mugind de spaime

Si-mi port povara in singuratate

plimbandu-mi secundarul plin de taine.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

15 Răspunsuri to “Timp”

  1. vanda Says:

    Secunda,
    Graul incoltit
    Icoana stelei ce-a murit
    Si anotimpul razvratit
    Si crucea lutului nears
    Fantana cerului ramas
    Privirea aruncata-n sus
    Si refuzata de apus
    Un chiot lung si noroios
    Ma-nchide-n drum anevoios
    Mi-e greul mult
    Si multul greu
    Prea multe lucruri suntem EU
    Si pasul si caderea rupta
    Secunda neagra si abrupta.

  2. ioi Says:

    timp, incotro alergi ?
    te-as prinde de mana,
    te-as trage inapoi,
    te-as certa,
    te-as lega..
    .ti-as lua zilele si le-as inchide,
    ti-as lua orele si le-as deschide
    in minute tacute
    in secunde mute
    timp, incotro alergi ?
    …..
    sa nu ma judeci prea aspru…am incercat sa ma joc
    in cuvinte
    inchipuind-mi ca pentru o secunda le pot stapanii
    cuminte😀

  3. vanda Says:

    Cât timp petrecem în singurătate
    Închişi în gândul că suntem singuri
    Închişi în amarul gesturilor
    Abandonate
    Doar noi şi lacrimile
    Făclii pentru singurătatea dintre tâmple
    Singuri în faţa vieţii
    Singuri în faţa morţii
    Singuri ca nişte dumnezei mai mici
    După prima zi a creaţiei
    Nu mai este nimeni să ne semene
    Nu mai este nimeni să ni se alăture
    Pe drumul spre nicăieri
    Străjuit de urletul stepelor sfâşiate de vânt
    Pe drumul însufleţit doar de umbra
    Pe care trupul a învăţat să o fure pământului…

    Din timp in timp ne intalnim reflectia
    in setea ochilului de apa vie
    care ne suntem

    si atunci
    singuratatea
    capata gustul
    si culoarea
    REGASIRII

  4. ioi Says:

    m-am luat de mana si timid
    m-am asezat in genunchi
    cu glas incet, tremurand
    am spus rugaciuni
    nu din cele spuse de preoti
    nu din cele scrise in carti sfinte
    carte mi-am fost eu
    parinte mi-a fost timpul
    si l-am rugat sa stea
    sa ma astepte
    sa ma pasuiasca
    ani sa masluiasca
    …..
    ma provoci sa scriu
    ce nu sunt…sa fiu🙂

  5. vanda Says:

    desfa palma dreapta
    si da-mi banul de aur

    nu iti mai trebuie
    eu te trec gratuit
    styxul inapoi

    imi fac din trup o barca
    aripi albe imi vor creste pe deasupra apelor negre…

    desafa palma stanga
    si da-mi linia aceea
    cu care ai incercat
    sa te legi de cer

    aseaza-le pe harfa
    si lasa acordul
    sa se nasca

  6. ioi Says:

    banut de aur, banut de aur
    te strang in palma
    te pun pe rana
    sa ma vindeci
    raul sa-l spinteci
    acum te dau
    inapoi nu te vreau
    FA PENTRU ALTUL CE PENTRU MINE AI FACUT
    linie dreapta, linie curata
    ce ma ti legata
    de cer si de astre
    de galaxi maiastre
    acum te dau
    inapoi nu te vreau
    FA PENTRU ALTUL CE PENTRU MINE AI FACUT🙂

  7. kozoo Says:

    secunde… soapte spre eternitate…

  8. ialin Says:

    Dese aritmii si versuri fortate. In general idei bune, mai putin versurile 3-6. Versul trei e cam.. manea.

    Succes in continuare !

    Ialin

  9. Liana C Says:

    Cu Enya, preferata mea …totul e mai minunat. Si poezia ta. Bravo ! Pacat ca nu se mai poate asculta melodia. Fa si tu ceva.

  10. Liana C Says:

    … sa fie „available”

  11. Liana C Says:

    Multumesc. Nu am multe cuvinte, dar am in suflet acum:
    „Idila de noiembrie”.
    Amintiri. Monolog. Unde sa revin din cand in cand.

  12. monoloage Says:

    esti binevenita oricand…

  13. Monique Says:

    Am fost intrebata ce mi-ar placea sa fiu si am raspuns imediat: „un secundar”.Interlocutorul meu,care ma cunostea foarte bine,a facut ochii mari si a intrebat: „De ce tu,care de obicei vrei totul,acum vrei atat de putin?”.Am zambit si i-am raspuns:”Ti se pare putin sa te poti opri in momentele de fericire pt a le prelungi?”

  14. monoloage Says:

    @monique teoria relativitatii secundei este foarte potrivita in astfel de momente placute…


Lasă un răspuns

