Sculptural

August 26, 2007


 statui

drama celor doi sculptori

ce sculpteaza in celalalt

se naste din această echivalentă

a mortii din viata daltei

si a vietii din moartea imaginatiei.

fiinta nu mai este decît

o prefigurare a nefiintei.

dragostea celor doi sculptori

ce sculpteaza in celalalt

se naste din această tangentă

a indentificarii  umbrei

si a luminii din raza nestiintei.

piatra  nu mai este decît

o exprimare a nefiintei?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

11 Răspunsuri to “Sculptural”

  1. silver rain Says:

    da-mi viata, te rog.
    cu dalta ta, fa-o.
    nu sunt decat o piatra
    ce cauta lumina
    cu ochi nesculptati inca.

    dragostea?
    e conturul inimii
    sculptat pe piatra
    care am fost.

  2. vanda Says:

    fiinta…nefiinta….piatra…dalta…sculptor…truda…rani…sacrificiu…ne sculptam unii pe altii in permanenta…in fiecare piatra doarme un vis…
    monoloage, m-ai pus pe ganduri si am ramas acolo… Privesc si ma intreb…unde incepe unul…unde se termina celalalt…?

  3. Cristia Says:

    Un text pe care din ce il diseci, din atata iti ramane mai mult de aflat. O impletitura atemporala este cea a nefiintei-fiinta. Un raport ce incepe prin nefiinta, trece prin fiinta, se sfarseste in nefiinta. Fiinta este incarnata in nefiinta, iar nefiinta, ca materie prima, emana fiinta. Fiintand, slefuim unii in altii adanc, pana dam de intelesurile si amintirile din nefiinta. Fiecare, in segmentul lui de manifestare, tinde sa fuzioneze cu celalalt, fiindca recunoastem unul in celalalt originea comuna a nefiintei. Si uite asa, as putea sa scriu pana la noapte…

  4. ioi Says:

    sunt piatra diforma
    sunt bucata de stanca
    sunt rece si trista
    sunt roca
    tu dalta da-mi forma
    fa-mi chip
    da-mi viata
    fa-mi trup
    da-mi suflet sa simt
    …..
    o saptamana linistita🙂

  5. monoloage Says:

    @silver galateea inimii fiecaruia isi cauta PYGMALION-ul😉
    @vanda cand ne incepem si cand ne terminam? si-atunci iti raspund si eu…
    @cristia scrie scrie….nu lasa nimic nefiintei…
    @ioi de asemena..pana atunci sculptez…la bucata mea de stanca

  6. Alter-ego Says:

    Ascult Damien Rice-9 crimes
    Nu stiu de ce, dar se integreaza atat de bine postul, fotografia, melodia…

  7. vanda Says:

    @monoloage…incepem cand invatam sa ne detasam de materie! atunci piatra in care ne inchidem sufletul se topeste si dalta nu-si mai are rostul. de terminat insa…nu ne terminam niciodata caci fiinta si nefiinta devin una si aceeasi lumina!

    LUMINA e una
    ochi sunt mai multi

    SCULPTORUL ESTE SI EL
    TOT
    UNUL

    El ne alcatuieste pe unii intru bucuria celorlalti…scotandu-ne sufletele din amorteala pietrei si dandu-le rostul de a fiinta!

    cuvintele tale
    deschid lumi….
    in aceste lumi, noi umilii vizitatori…ne vedem uneori, mai bine, alteori ne vedem atat de bine incat ne speriem!

    pe mine ma bantuie spatiul acesta de intalnire la granita dintre obisnuit si miracol🙂

  8. silver rain Says:

    @vanda ” Lucrurile care au afinitati in esenta lor intima se cauta si se intorc unul spre celalalt.”
    cuvintele voastre, vanda, deschid lumi… lumi de lumina… in care m-am pierdut si in care m-am regasit… in care sufletul mergand pana la capatul capatului s-a adancit in contemplarea nuantelor luminii… am deschis pe rand usile acestor lumi si am lasat la fiecare intrare cate o bucatica din piatra care am fost… care sunt inca… dalta voastra sculpteaza, da viata si elibereaza visul…

  9. Liana C Says:

    O melodie foarte draga mie si versuri sculpate cu mult sentiment.Iertare cer, dar atat cat inteleg eu poezia … aceasta este ceea ce trebuie sa fie: gandita si simtita.

  10. Liana C Says:

    Iarta-ma… sculptate.

  11. monoloage Says:

    u-i bai.si nu ai de ce sa-ti ceri scuze…omul e su(s)pus greselii…..


Lasă un răspuns

