Monolog muzical

August 31, 2007


Nu am chef de scris azi. N-am chef mai de nimic. Va las pe „mainile” lui Nek, insa:

……………………………………………………………………………………………………………………………..

Si pentru ca am vazut ca v-a placut, va mai las :

32 Răspunsuri to “Monolog muzical”

  1. vanda Says:

    Azi sufletul mi se simte….
    IMENS
    I-a ramas lumea mica

    nu il mai incape
    nu mai poate sa cuprinda…toate dorurile lui de suflet IMENS
    nu mai poate sa duca povara bucuriilor pe care inca le mai are de adus la viata

    CAUT LUME PENTRU IMENSITATEA SUFLETULUI MEU

    GASITORULUI…RECOMPENSA!

  2. gabitzubitzu Says:

    Frumos!!!
    De ce iti place tie cititorule sa revii cu placere pe unele bloguri? Pe unele revii doar pentru duel verbal, pe altele gasesti linistea…
    Ce simti ? Ce cauti ?
    Se intampla sa te cauti pe tine? semnat:Gabitzu

  3. Thelma Says:

    gand la gand…azi muzica…gandul a luat pauza🙂

  4. ioi Says:

    Gabitzu, vezi tu, sunt fel si fel de bloguri, dar am sa-ti spun de ce vin aici…pentru ca mono ne indeamna sa gandim, sa meditam asupra a diferite teme ce reprezinta situatii si trairi din viata fiecaruia…iar asta nu te poate plictisi ci te indeamna sa gandesti…la tine, la viata, la situatii, la persoane…e o provocare sa raspunzi insemnarilor lui mono
    si da, in unele insemnari, te gasesti pe tine🙂

  5. vanda Says:

    pauza gandului este calea spre atingerea unei paci de care lumea noastra e straina…multumim cu plecaciune!

  6. gabitzubitzu Says:

    @ ioi – merci frumos. ai completat exceptional.

  7. silver rain Says:

    o zi fierbinte de vara mi-e sufletul acum… o melodie fredonata la nesfarsit…. un tempo in care am ales toate notele… un cantec cu care am deschis usile acestei veri si acestei lumi…
    un cantec iti simt sufletul acum…

    „Noi suntem ca un cantec. Un cantec nu se poate canta niciodata de la sfarsit spre inceput. Trebuie sa-l canti totdeauna indreptandu-te spre sfarsit.”

    fredonez o parte din tine… stiu ca o recunosti.

  8. silver rain Says:

    @vanda
    am cautat o lume pentru IMENSITATEA SUFLETULUI TAU
    as inventa-o daca as putea… si nu pentru recompensa
    doar asa de drag… pentru povara dorurilor si a bucuriilor
    dar mai caut🙂

  9. monoloage Says:

    @all v-am raspuns adaugand inca doua piese …o zi placuta all….

  10. rumitza Says:

    este unul dintre cintareti italieni de care imi place in mod deosebit. mi-ai adus aminte de multe………
    super.

  11. colturi Says:

    now this is niceeee…..nu stiam omul asta🙂 Ce de lucruri invat eu zilnic!
    si in goana dupa iarna ce mi-o tot doresc de cand ma stiu…..mai tin pumnii stransi?🙂

  12. gabitzubitzu Says:

    Se aude bine Nek! Nu intelegeam deloc afinitatea unui prieten pentru muzica acestui artist. Prea melancolic si trist…imi spuneam… Dar se aude bine, in conditiile in care urechea noastra accepta si altceva decat rock .
    La mine melancolie si tristete = panta spre depresie si vreau sa nu ma prea inclin fata de orizontala …
    Dar Nek incanta, fara sa antreneze piezish!

  13. gabitzubitzu Says:

    so. sorry…@rumitza…unde te citesc ????

  14. vanda Says:

    MONOLOAGE,
    nu mai cauta ai gasit propria-ti lume🙂
    Meriti recompensa!

  15. rumitza Says:

    @gabitzubitzu
    is un bou. si mai sint si plicticos.dar la tine de ce nu mai pot citi??????

    scuze dragos.

  16. gabitzubitzu Says:

    @rumitza…sorry…si eu ma simt uneori „fulga”… Poti citi si la mine, numa’ k n-am apucat sa ma procreez cu succes. Ma gasesti in lista de blogroll a lu’ Demaio. E un inceput slabutz. ma intremez intr-o saptamana-doua sper! Oricum te astept!
    scuze dragos😀

  17. rumitza Says:

    pai am incercat sa te citesc si nu pot ……uai????????
    tre’ sa fiu invitat? ca asa mi se zice………….. :-w

  18. gabitzubitzu Says:

    😉 redresam rumitza. au fost masuri de precautzie. Dar o sa fii dezamagit. Si eu sunt
    plicticoasa… 😛 Si apatica si n-am chef de nimik😀

  19. rumitza Says:

    pai io vad ca ai chef sa zimbesti.tot ie bine…..mai ne vorbim, da?
    ps: am vrut sa-ti scriu o poiezie…..insa am renuntat. dar revin………….cind n-oi fi prea ……trist.


  20. sa ascultam poezii…😀


  21. Si eu care credeam k sunt singura ciufuta… of ma detronezi…

  22. ioi Says:

    no biiine mono ca iar m-ai cumparat cu o melodie si m-ai lasat fara cafeaua promisa…pffffuuuuu, iar o sa trebuiasca sa suport cu stoicism somnul
    sti tu …io te heiiiiiit tare tare🙂
    ai grija de tine pana cand ne revedem
    pa🙂

  23. vanda Says:

    cred ca sunt doar o voce, golita de orice gand, de orice intentie, o simpla voce de nicaieri si pretutindeni, fara trup si fara limite, o voce care TACE…picurand de jos in sus…transformand asteptarea in nebunia plimbarilor prin ploia…despletita, desculta, rebela…

    covor magic din stropi fini tese strada pe sub pasii nostri purtandu-ne dorul departe…

    voi mai stiti cine sunteti sub atingerea ploii?

  24. silver rain Says:

    VANDA, ce cald picura vocea ta care TACE pe forfota din sufletul meu…
    cine sunt? chiar ploaia… cu drag

  25. vanda Says:

    @ploaie de argint…cald iti este sufletul din care picura spre lume bogatie de cuvinte…

    @monoloage, sper ca acum ca tot ai adunat 26 de comentarii la acest post fara cuvinte, sa nu tragi concluzia ca muzica ta este mai dorita decat cuvintele…noi suntem doar blanzi/blande cu tine si ti-am lasat un spatiu de respiro pe care ne dorim sa il insufletesti cat de curand cu tot ce esti… cuvant.. .muzica…imagine… metafora.. .poezie… bucurie… incantare… provocare…


  26. scuze, incercare nereusita cu Nek…😀

  27. silver rain Says:

    @vanda

    „muzica are puterea de a risipi incordarea din inimi”… si tu „voce de nicaieri si pretutindeni” o faci atat de frumos… iti simt cantecul… poate am sa-l si aud candva… iar pe 5 o „VOCE CARE TACE” va canta cu sufletul…. bafta!

  28. DeMaio Says:

    Ia te uită, lipsesc şi eu de pe aici din lipsă de timp şi când mă întorc, dau de blog transformat în ROMANTICA TV şi una bucată posesor blog cufundat în tăcere. Domnu’, pă aşa se primesc oaspeţii????

  29. gabitzubitzu Says:

    „bate vantu’frunza-n dunga, cantaretii mi-i alunga”….😀

  30. gabitzubitzu Says:

    P.S. – eu nu cred ca bogdan se oftica, el stie ca femeile sunt romanticoase, asa cum bine se deduce din comenturile lui😀


Lasă un răspuns

