Vitas

Septembrie 8, 2007


Mai multe decat vocea lui, nu pot spune. Va las sa-l descoperiti si voi. Ca are branhii sau nu, ca a facut operatie estetica si alte vorbe, deja nu mai conteaza. Am vrut doar sa-l impart cu voi. Auditie placuta. Sper sa va placa….

43 Răspunsuri to “Vitas”

  1. gabitzubitzu Says:

    So…nu stiu daca are branhii sau bronhii…e treaba lui, dar…octave are multe…mai mult de 7 ?
    E dragut si carismatic, m-a cucerit pe loc!

  2. vanda Says:

    Vitas… te uiti in ochii lui si ai impresia ca el nu vede aceeasi lume pe care o vedem noi muritorii, parca ar vorbi tot timpul cu ingerii…Impresioneaza usurinta si simplitatea vocii lui pe care nu o poti numi perfecta pentru ca i-ai stirbi din stralucire…
    Monoloage cand am ascultat prima data am simtit ca darul tau intrece cu mult tot ce ne putem noi imagina…multumesc. Ma gandesc ca o asemenea voce vine tare de departe si ca daca m-as intalni cu omul Vitas, nu as avea ce sa zic…doar m-as uita la el pana dincolo de el, pana dincolo de ceea ce se vede …

  3. radugo Says:

    woops… cred că s-a dus commentul pe care voiam să-l pun mai înainte.
    voiam să zic că tipul face toate paralele şi nu ştiu de unde l-ai scos.
    şi să ţi-l recomand pe Edson Cordeiro, din aceeaşi specie de cântăreţi.
    http://radugonciar.blogspot.com/search?q=edson+cordeiro

  4. silver rain Says:

    a facut tandari universul tristetilor in care ma scaldam si pentru o clipa mi-a adus in suflet forfota unei mari sarbatori… multumesc.

  5. monoloage Says:

    @gabitzu ma bucur….
    @radu imi place edson..dar mai mult imi place vitas….
    @vanda stiu, oricui i-am dat vitas…sau..ma rog …aproape oricui….a avut reactii de acelasi gen…
    @silver nu ai pentru ce….sau oricum..nu mie…
    o zi buna tuturor…

  6. scenarista Says:

    i love it. try yhe The Danglers”. almost the same, but from chicago. i know them:)

    daca te rog sa ma ajuti sa-mi dai o mana de PR for ,o faci? stiu ca nu e profesional, dar noi intre noi trebuie sa ne mai facem si servicii, mai ales ca si la mine este tot arta pentru arta. mi-ar placea sa-i pui pe blogroll pe andaa si adaam. pls, pls.

    & thanx

    i miss u 2, yours

  7. scenarista Says:

    fara yhe:) uffffffffff

  8. scenarista Says:

    damn, uite ce a iesit! parca scrisesem corect…:(

    daca te rog sa ma ajuti sa-mi dai o mana de PR for free, o faci?

  9. scenarista Says:

    http://www.andaa.ro & http://www.adaam.ro

    masa si dansul, la terasa, la arena

    si scaunele🙂

  10. S.B. Says:

    Foarte frumos. Chiar, demult nu am mai auzit de Vitas. Are o voce superba, eu am inregistrarea cu vocea lui live (ceea ce se auzea in microfonul sau in timpul unui concert).
    Va recomand http://www.yuretz.ru/Vitas_vzhivuju_p450.html .
    Sunt niste numere de la 1 la 21, sunt cantece diferite.
    Eu recomand sa incepeti deodata cu nr. 4 (http://www.yuretz.ru/data/450/9953.wma)

  11. burcus emanuel Says:

    Nici nu-mi dadea prin gand sa cante cineva asa,parca se uita la tine si stie ce te apasa si-ti vorbeste prin muzica lui ,piesa THE STAR ii ingereasca

  12. monoloage Says:

    @emanuel asta inseamna o VOCE..ma bucur ca ti-a placut..si bine te-am gasit!

  13. anielle Says:

    Superb,intr-adevar! Am ascultat si eu odata live la Ploiesti un contratenor. La inceput , toti copiii adusi cu forta de pe la scoli la acest eveniment au pufnit in ras. Insa , dupa un timp , au ramas incremeniti , ascultandu-l si chiar l-au chemat la bis. Ideea e ca astfel de voce sensibilizeaza pe oricine,indiferent de varsta sau educatie. Cred eu.

  14. monoloage Says:

    @anielle in primul rand bine te-am gasit….si-n al doilea…nu mai am ce sa zic…ai dreptate..o VOCE nu te lasa indiferent de sub ce invelis tasneste..

  15. maria Says:

    fabulos, l-am descoperit si eu din intamplare…fabulos

  16. roryta Says:

    pur si simplu il ador pe Vitas!! Geniu?? Inger?? Maretie?? Toate la superlativ si inca este putin spus!…Este magnific, uimitor!!! Unic… L-am ascultat de sute de ori si nu ma mai satur…unde mai pui ca arata atat de bine, ca iti vine sa pici cand il vezi!… pentru un rus, e frumos tare…sarmant, atragator, sexy si, pe deasupra, al naibii de talentat…este fenomenul secolului, cred…Il ador, pur si simplu!! ati vazut ce coregrafie are in concerte? ati vazut ce costume IMPECABILE are?? ati vazut ce tinuta de rege are pe scena?? ati vazut orchestra lui?? dar gratia miscarilor sale??? este DIVIN! Uluitor si unic!…Vocea sa este inegalabila, ingereasca…coborata din cer…este ca un dar DIVIN pentru noi, astia care mai stim cat-de-cat sa apreciem frumosul in zilele noastre…

  17. Daniel Says:

    burcus emanuel Says:
    septembrie 26, 2007 at 8:55 am
    Nici nu-mi dadea prin gand sa cante cineva asa,parca se uita la tine si stie ce te apasa si-ti vorbeste prin muzica lui ,piesa THE STAR ii ingereasca

    Ai dreptate Manu…are o voce splendida

  18. Marian Iancu Says:

    Azi un prieten mi-a trimis un link… nu mi-a spus nimic, si cu o oarecare retinere l-am urmat (putea fi un spam)… Era Vitas cu Opera #2, varianta live. Minunat si vocea lui e superba. Pentru un barbat sa aiba un ambitus asa de larg, mai rar. Oricum, azi am cautat si alte melodii si m-a lasat foarte incantat. Si mai e si frumusel ;D

  19. monoloage Says:

    glad u like it….are o voce superba….si..da arata si bine…

  20. maryane Says:

    o voce cu adevarat minunata,probabil este „like a heaven sent”pentru a ne alina o parte a sufletului nostru,acest om merita cu adevarat de apreciat,dar sigur ca peste vreo 100 de ani oamenii il vor pomeni asemenea lui Eminescu,
    APECIATI VALOAREA ADEVARATA!!!

  21. RIP Says:

    Nu cred ca are mai mult de 5 octave diapazonul lui, insa cu siguranta e cea mai „deosebita” voce pe care am auzit-o pana acum… Nu stiu daca voi mai putea asculta vreodata vreun bun interpret fara sa incerc sa il compar cu VITAS… Extraordinar!

  22. Ivanciu Elena Says:

    Si este GAY!!

  23. monoloage Says:

    sa fie sanatos….e fix treaba lui ce este…ma intereseaza doar cum canta…

  24. Stancu Andrei Says:

    Concert Vitas in ROMANIA, miercuri, 25 februarie 2009 la Sala Palatului. detalii pe site-ul http://vitas.ro/ dar si la numarul de telefon 0724 297 475 pentru bilete si informatii

  25. monoloage Says:

    asta e o veste foarte buna….mersi Andrei!!

  26. norocosul Says:

    ador vocea lui,nu mai ascult devat vitas si sarah brightman

  27. Corina Says:

    fara cuvinte!!!

  28. dolion Says:

    Intrati pe: http://www.youtube.com/watch?v=yXf0l_D8Dcc
    si spuneti daca va place!

  29. Adina Says:

    Auzisem k e singurul din lume care poate atinge 5 octave[NU 7:-@ ]
    E adev:>?

  30. Adina Says:

    Am gasit undeva ca poate atinge 8:|
    Un leton care s-a nascut cu vocea asta. 8 octave. Bate pe Mariah Carey, Traistariu iar pe Tarky il bate cu nuiaua la fundul gol:)

  31. Adina Says:

    acum am gasit
    Vitas obisnuieste sa imbine stilurile clasice cu piese proprii aflate la granita dintre simfonic, tehno si pop. Vitas, 28 de ani, are o voce uimitoare, el are un registru de 5 octave
    =)):|
    care se pricepe la muzica?

  32. monica Says:

    vitas este un cantaret extraordinar ,muzica e viata lui si prin muzica exprima multe sentimente pe care este imposibil sa nu le simti in momentul cand ii asculti pisele.calitatile vocii sale sunt intr-adevar o minune si felul in care isi modeleaza vocea.Sper sa mai vina in Romania si sa-l cunoasca cat mai multa lume. muzica sa este folosita in clinici din Coreea, China si Europa pt. stabilizarea tensiunii in perioada de convalescenta si este singurul artist care are monument la Shanghai.

  33. Luna Says:

    E total, e ceea ce lipsea in vietile multor dintre noi. O bucurie imensa! Cand l-am auzit prima data, Il dolce suono, am avut senzatia unei explozii de fericire. Limba romana are prea putine cuvinte, totusi!
    E un artist total! Cred ca doar Michael Jackson este comparabil cu Vitas ca si fenomen!
    Eu il consider genial, extrem de talentat! Si mai e si de sorginte slava! Aceia dintre voi care il apreciaza stiu despre ce vorbesc si cat de impresionata sunt!
    TOTAL! FELICITARI!!!!!

  34. marra popa Says:

    muzica lui te inalta printre astre si totodata te coboara in abis-senzatii tari.Un cantaret special care iti deschide inima sa pompeze mai aler-un inger

  35. mikaela Says:

    prin cuvinte m-as exprima probabil la fel ca toti ceilalti si ar suna a cliseu…..sau poate as copia si nu-mi sta in fire,insa cea ce mi-a dat,transmis si felul in care am ascultat ramane doar placerea mea………..ms.

  36. monoloage Says:

    pt nimic, ma bucur ca ti-a placut…

  37. mikaela Says:

    stiu ca nu se compara,stiluri diferite..dar ma intrebam daca asculti si daca iti plac cei de la Directia 5………….

  38. monoloage Says:

    Ascult sau mai bine zis..mai ascult din cand in cand si Directia 5…dar doar anumite piese..

  39. mihaela Says:

    Daca va place Vitas sau vreti sa ii descoperiti minunatul glas,va invit cu toata dragostea pe situl oficial vitas-romania.ro unde veti descoperi o familie,veti afla ultimele noutati,clipuri,albumele lui Vitas si programul concertelor sale si galeria foto

  40. Marie Says:

    O voce frumoasa e putin spus.Mi se parea neomenesc cand am auzit melodia Opera 2.Am crezut ca-i o femeie.Insa cand mi-am vazut pielea de gaina mi-am dat seama ca-i ceva cu totul incredebil.Il ador atat pe el cat si piesele lui.Pacat ca am aflat tocmai acum de el,si nu anul trecut cand a avut concert in Romania…Merita ascultat,iar cine mai asculta muzica de opera,sau clasica,nu-i nimic nefiresc..E doar muzica adevarata si cantata din suflet.
    By the way am uitat sa mentionez ca vocea lui Vitas pare a fi de sirena,fiindca doar sirenele din mitologie te farmeca asa cu te farmeca vocea lui.Parerea mea ,dar pe mine serios m-a fermecat🙂

  41. Dragos Says:

    marie…bine te-am gasit …. cat despre vitas…nu am ce sa mai spun…prin vocea lui spune el…destule…

  42. Pop lari Says:

    lari:Fara cuvinte..o voce deosebita..xx


Lasă un răspuns

