Copila oarba

Septembrie 10, 2007


 oarba

De dimineata, in gradina,
o fata-n ochi fara lumina,
mi-aduse, zambitoare, tandra,
pe-o foaie frageda de lotus,
inrourate flori intr-o ghirlanda.
Mi-am pus-o pe dupa grumaz
si lacrimi podidira pe obraz.
Am sarutat copila si din harpa
i-am spus:”La fel cu florile esti oarba.
Copila, nici nu sti cat de frumos
e darul tau adus prinos!”

de Rabindranath Tagore

……………………………………………………………………………………………………………………….

6 răspunsuri to “Copila oarba”

  1. silver rain Says:

    nu pastra pentru tine, prietene, taina inimii tale,
    spune-mi-o mie, doar mie, in taina
    tu, ce zambesti cu-atata gingasie
    sopteste-mi cat mai lin : inima mea te va auzi
    nu urechea.

    adanca-i noaptea, casa tacuta
    cuiburile pasarilor invaluite in somn
    deschide-ti printre lacrimi furise
    printre zambete nesigure
    printr-o dulce-mbujorare a durerii
    deschide-ti taina inimii tale …

    Rabindranath Tagore – Nu pastra pentru tine…

  2. Thelma Says:

    ti-as desena o floare dar nu-i cunosc simbolul
    ti-as aduce zambet pe frunza de lotus
    ti-as fi eu lotus de-as putea
    ti-as da batista din frunze de toamna
    si lacrima ti-as preschimba in roua
    dar findca nu stiu sa fiu nimic din toate astea
    iti las doar un zambet
    si de mi-s oarba atunci
    invata-ma prin ochii tai sa vad
    …….
    m-ai provocat mono…:P
    ai grija de tine pana cand ne revedem
    am fugiiiiit
    pa

  3. Cristia Says:

    „I walk into a window to see myself and my reflection
    When I thought about it – my direction
    Going nowhere – going nowhere

    No-one, no-one is blinder
    Than he who will not see
    No-one, no-one is blinder than me”
    U2 – I threw a brick through a window

    Nu m-am putut abtine sa nu il citez pe Bono, asta si pentru ca starea de a fi orb pentru moment eu o vad doar asa.

  4. vanda Says:

    @ mono … samanta de lotus tace in noroi, lasand floarea sa cunoasca lumina…rostul fiecaruia se implineste…prin ceea ce este…

  5. gabitzubitzu Says:

    Frumooos!
    „Am nevoie de-o calauza,
    de preferinta un orb.
    Orbii nu umbla nicicand
    fara tinta.
    God bless!

  6. Acadeaua Says:

    Pot candida pentru ‘ oarba preferata’? Ma asez langa inima ta pentru a auzi ce spune, iti ating mana pentru a simti ce vrea, iti sarut buzele pentru a sti ce simti si apoi voi deschide larg ochii si te voi recunoaste.
    mono, mono…


Lasă un răspuns

