Pribeagul

Septembrie 19, 2007


 drum

mi-am gasit refugiu

sub ploapele tale

si m-am regasit

in fiecare lacrima

care-ti impietrea sufletul.

cu toate astea,

am adunat praful drumurilor

sub talpi,

si-am plecat,

in nopti de decembrie,

in cautarea unei mecca

imaginare.

…………………………………………………………………………………………………………………………….

10 Răspunsuri to “Pribeagul”

  1. vanda Says:

    mi-am gasit refugiu sub pleoapa zarii
    sunt un fel de curcubeu cautandu-si culorile
    in fiecare lacrima de cer
    intors spre izvor
    intors spre calcai de piatra
    ranit de pasi razleti

    sunt mecca pentru visele mele
    mie mi se inchina fiecare iluzie
    la mine se roaga dezamagirile

    Astept cuminte sa ajung
    desi
    inca
    nu
    am
    plecat!

  2. maria Says:

    Bine ai venit! Da, intra, atarna-ti umbra in cuier singurul confident al diminetilor mele, desi n-o sa ramai decat pret de cateva inimi desenate cu mana stanga (cu dreapta iti vei cauta pe furis cuvintele, mereu uiti in care buzunar si in care iubire le-ai pus) un vin?o cafea? o infuzie de sentimente dulci-acrisoare? Sigur, aseaza-te in care vis doresti dar acopera-te bine cu mainile mele, stiu, e rece in viata mea, ferestrele sunt de vina,nu se mai inchid de cand amiaza si miezul noptii se-nvalmasesc sa intre deodata la ore absolut nepotrivite hai sa povestim putin………… tu ––-despre iubire ….eu––- voi vorbi despre tine, fireste, chiar de iti voi spune ca am visat fluturi plangand intr-un pom cu ramuri albastre. apoi se va lasa tacerea, fosnind ca o perdea impinsa de vant eu o sa rup neauzit din mine zambete, covor pentru privirea ta rasucita spre usa da,inteleg, e timpul sa pleci….. si, te rog ,nu uita sa iei din cuierul diminetilor mele…umbra ta! O lacrima ce curge-n taina Si se prelinge pe obraz, Este-o poveste ce tradeaza O viata plina de necaz. Vor bate ploi in geam si-n vai, In departari s-or desfrunzii castanii. Ce mult au sa-mi lipseasca ochii tai, Dar poate ca ii voi uita cu anii. Si-acum in clipa grea, acea a despartirii As vrea sa-ti spun iubire, de clipa fericirii.. A fost atunci.. demult, a fost ..si nu mai este, Un basm copilaresc, fragment dintr-o poveste……………

  3. silver rain Says:

    Ramai,
    suflete pribeag,
    ochiului meu
    o lacrima
    de fericire.

    RAMAI,
    acum, nu se mai lasa rostit.
    se oglindeste cand si cand,
    in cercuri concentrice,
    pe piatra ce curge
    albastru
    pe suflet.

    Ochiul se intoarce spre inceputuri
    si elibereaza,
    de sub pleoape refugiu,
    pulbere de stele
    noptilor tale.

    Drum bun, suflete drag !… si sub talpi lumina din stele…

  4. Cristia Says:

    Va fi, va fi, o vei gasi
    Aceasta mecca a rugaciunilor de zi cu zi
    Intruchipare ardenta a miilor de pasi
    Mecca invocata de cautarile in plin pelerinaj.
    Si vei migra, da, vei migra pribeag
    De sub pleoapa timpului te vei sustrage in sirag…
    P.S. Si-acum sa-ti multumesc frumos
    Pentru cuvintele cu care la liman m-ai scos🙂

  5. monoloage Says:

    @vanda
    covorul sub genunchi il simt
    cu fruntea smerita m-aplec
    sa-l ating

    si-n minte zburda rugaciuni
    si-n suflet imi spun
    mii de minciuni

    @maria
    bine te-am gasit.
    a fost demult, frantura de poveste fara alta frantura:
    „si au trait fericiti, pana la adnaci batranete”…

    @silver rain
    sub talpi o-i avea lumina din stele, dar desaga cu merinde se apropie de fund…

    @cristia
    poate…..


  6. […] ca la mine aici nu e nimic de fotografiat. Nu sunt popa, nu sunt pastor, nu sunt nici macar […]

  7. gramo Says:

    trec anii, trec zilele-n goana / si-n zbor saptamanile trec / ramai sanatoasa cucoana / ca-mi iau geamantanul si plec🙂

  8. monoloage Says:

    @gramo bine v-am gasit pe-aci….deh..unii isi iau geamantanul, altii jucariile, altii doar pleaca pur si simplu, altii raman insa sunt plecati de mult timp..;)
    pupici gramokidului..;)

  9. meccip Says:

    mereu vrei mai mult dar nu gasesti niciodata ce vrei, ocupa ti viata cautand nimicul.
    dar totusi, poate ai noroc.

  10. dianette Says:

    „altii raman insa sunt plecati de mult timp”


Lasă un răspuns

