Betia

Octombrie 15, 2007


vin

Prins de ventilatia pasiunilor afrodisiace

Incerc, dionisiac, extazul fara transcendenta

Si, in fundal, sublimul unei muzici scindate

imbata ochiul cu note false si asurzitoare.

Prins in degradarea sensibilitatii casnice

Gasesc chinestezia libidinala in a paharului congruenta

Si, in final, ma antrenez in a noptii voluptate

mustind de o betia seaca, dar incantatoare.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

13 Răspunsuri to “Betia”

  1. fantasya Says:

    ai avut dreptate🙂 mi-a placut

  2. ialin Says:

    Cam plin de neologisme aiuristice, nu pare simtit deloc mai degraba vrea sa epateze.

    „Gasesc chinestezia libidinala in a paharului congruenta” ?
    Pe bune ?

  3. monoloage Says:

    Deh ialin, fiecare dupa cum il duce capul. Nu pot multumi pe toata lumea.

  4. rasarit Says:

    wow. excelent lucrat. neologismele care lui ialin i se par aiuristice , mie mi se par extrem de bine sintetizate. P.S – nimeni nu poate multumi pe toata lumea.

  5. radugo Says:

    băi, nu contează, e liberă blogosfera şi de aia avem fiecare blog, ca să aberăm fiecare ce ne trăsneşte prin cap. ce, i-a cerut careva lui ialin socoteală pentru versul „Azi muzele la plic scot din vitrină”?

  6. ialin Says:

    radugo… daca ai ceva de spus de textele mele am remarcat ca stii unde sa ma gasesti. Si sunt chiar curios cate chestii ai scris tu in viata ta si cate ai citit… Iar daca tot dai exemplul versul ala de ce nu dai tot textul sa vada lumea in ce context este ? Scoupul nu este sa-i multumesti pe toti, ideea era doar sa nu epatezi ci sa scrii ce simti. Eu personal nu-mi pot imagina persoana care sa simta „chinestezia libidinala”.

  7. Cristia Says:

    Hai sa nu ne mai incordam in ambitii „scritoricesti” si de critica second-hand…
    Ialin, da-ti nitel de pace sufletului si incearca si tu la randul tau sa inserezi „chinestezia” cu pricina in context. Si daca nici asa nu o sa iti rezulte nimic, pune de o betie crunta, si dupa aia mai vorbim🙂

  8. Cristia Says:

    Scriitoricesti, al doilea i imi scapase printre degete…😛

  9. monoloage Says:

    @ialin mc pt vizite si comentarii si raman la prima idee…nu pot multumi pe toata lumea ..nu-s perfect…unora le place ..altora nu..asta e…fiecare cu ideile lui…chinestezic libidinale sau scoase la plic din vitrina…nu conteaza …vb lui demaio…scrieti si scoateti demonii…si ca tot e vb de betie ..HAi Noroc…!..cat despre Radu, cred ca iti va raspunde, iar despre chestiile citite si scrise de el..arunca un ochi pe http://www.radugonciar.blogspot.com si-ti vei face o parere…..

  10. ialin Says:

    Multam de raspuns si de link… O sa ma uit pe blog…

  11. gigel Says:

    nene, maine la scoala o sa-i recitesc d’soarei invatatoare epigrama mea:
    pe site-ul tau cu poezii
    sosesc din lumea larga
    poeti cu mintea’ntreaga
    citesc si pleaca aiuriti

  12. monoloage Says:

    chiar te rog..:D mai bine aiuriti de un cuvant citit/decat de vodca multa si vesel buhait..:))

  13. radugo Says:

    mersi lui Dragoş că îmi face atâta publicitate…
    @ialin:
    eu nu voiam să critic poeziile tale, că nu mă pricep. aş putea să mă aflu în treabă şi să m-apuc să le comentez, dar nu văd ce rost are. nu sunt critic literar. ziceam atât, că şi eu, şi tu, şi Dragoş, avem acest drept la aberaţie. fiecare scrie ce are chef şi ce-i trăsneşte prin cap.
    mie mi se pare doar că există prea multă agresivitate între blogări şi prea multe polemici fără noimă. ce atâtea orgolii? mi-a luat mie cineva boii de la bicicletă dacă a vorbit de chinestezia libidinală & stuff?
    „sunt chiar curios cate chestii ai scris tu in viata ta si cate ai citit”
    păi, îmi place mereu să spun ce poeţi mi-au plăcut cel mai mult şi nu vreau să ratez ocazia. preferatul meu este Trakl; mai îmi plac Pessoa, Lorca, TS Eliot, Blake, Rimbaud, Ezra Pound, Rilke, Novalis, Angelus Silesius, Roman Melodul, Tagore, Hafiz, Ellytis, Esenin, Szymborska, Lundkvist, Ekeløf, Valéry, Sylvia Plath, Emily Dickinson… iar de la noi Eminescu, Ion Barbu, Nichita Stănescu, Gellu Naum, Şerban Foarţă… singurul poet pe care l-am cunoscut şi sunt mândru că l-am cunoscut e Dan Sociu.
    de scris, cred că am scris mai multe poezii decât au scris unii din cei sus-menţionaţi (pe Roman Melodul însă, nu cred să-l fi întrecut). :)) dar n-am talent la scris poezii, asta ştiu sigur.
    ca să închei. mie nu-mi plac disputele. poate, ai dreptate într-un anumit sens, că Dragoş foloseşte multe neologisme. acuma depinde dacă el vrea sau nu să fie poet. sigur că, dacă doreşte, sunt benefice asemenea discuţii.
    totuşi, cred că pleci de la prejudecata că o poezie trebuie simţită. dacă ar fi fost obligatoriu, Ion Barbu, de ex, sau majoritatea suprarealiştilor nu ar mai fi publicat în veci.


Lasă un răspuns

