Tomnatec

Octombrie 21, 2007


 drum

Ma simt strain,

de adevarata mea identitate

coagulat in curgeri lente,

tomnatice,

de frunze moarte.

Inebunesc,

gasindu-ma in anotimpuri inventate,

in care imi eliberez

complexele frustrarii de libertate.

Gandesc pe dinauntrul

dar si pe dinafara  lumii,

ma simt strain,

dar ma simt bine

cu  nebunii.

……………………………………………………………………………………………………………….

17 Răspunsuri to “Tomnatec”

  1. anielle Says:

    Ador cum potrivesti muzica starilor pe care le incerci !

  2. monoloage Says:

    merci annielle….ma bucur ca+ti place…

  3. lamya777 Says:

    ce bine ar fi daca toti am fi nebuni…majoritatea da „trendul” din pacate, de aceea exista „nebuni”…ar fi mult mai bine daca fiecare ar fi nebun in felul sau special, unic…fiecare unic, fiecare nemaintalnit, fiecare iubit, fiecare…in fine, fiecare nebun…asa nu am mai fi singurii…


  4. lamya777: cred ca asa cum fiecare om este unic in felul sau cred si ca asa fiecare om este si nebun in felul sau…

    very nice song

  5. rasarit Says:

    starile depind de personalitate. U rock.

  6. kozoo Says:

    Cum ar fi sa te trezesti in fiecare zi altul, pretutindeni si nicaieri…. sa te poti privi dinauntru si din afara? Sa te oglindesti in abis si sa te regasesti in varfuri?

  7. monoloage Says:

    @lamya fiecare isi are nebuni/nebuniile sale, insa unii o ignora sau nu se obisnuesc cu ea ori o ascund pentru a parea normali
    @fustito yap este….
    @rasarit mc…da sunt piatra..:))..
    @kozoo nu stiu..ar fi o experienta…unica…

  8. lamya777 Says:

    am intrat doar sa iti spun, off-topic, ca ai o leapsa de la mine in ultimul post al meu, daca vrei, o poti onora! multumesc!

  9. moi non plus Says:

    „Inebunesc,gasindu-ma in anotimpuri inventate” ..partea asta imi place cel mai mult… eu ma enervez enorm ca sunt blocata intr-un anotimp foarte ciudat, fara nume, care nu exista de fapt si pe care il alimentez cu furtuni si un pic de soare cat sa ma amagesc ca o sa treaca..

  10. ialin Says:

    „Innebunesc” cu 2 de „n”… uite ca suna foarte bine fara chinestezii libidinale:p

    Ialin

  11. monoloage Says:

    @ialin ai dreptate my mistake…las asa…nu corectez…se mai cheama si greseala de typo…pe care nu am observat-o…nimeni nu e perfect….thx de vizita
    @moi non plus si nu exista nicio cheie ce poate sa deblocheze?…hm..incearca…
    @lamya am de onorat la lepse de nici eu nu mai stiu..radu cred ca ma injura printre dinti – sorry radu – o sa le onorez pe rand…deocamdata….nu-mi mai vad capul de treaba…si..pe deasupra mai scriu si cu greseli…cand ma grebesc sa postez…

  12. moi non plus Says:

    nici io nu m-am uitat…am dat copy paste ca o adevarata calculatorista ce sunt:))…ha..este cheie primara dar crd ca e ascunsa bine:)) (asta daca stii ceva baze de date)

  13. monoloage Says:

    nu ma prea pricep…dar putem cotrobai prin stocare informaţiilor atat in modul exter cat si intern doarece exista posibilitatea regasirii cheii intr-un fisier criptat. si cum cel mai răspândit model de baze de date este cel relaţional, în care datele sunt memorate în tabele, in atatia indecşi, proceduri stocate, trigger-e, utilizatori şi grupuri de utilizatori, tipuri de date, mecanisme de securitate şi de gestiune a tranzacţiilor, gasim noi cheia pana la urma..oricat de primara ar fi…:P. ce XML-ul, PostgreSQL, MySQL sau Oracle-ul lui Dzeu..doar suntem oameni mari…:D

  14. moi non plus Says:

    vai nu pot sa cred cum mi-ai raspuns:)))….who’s showing off now???:P

  15. monoloage Says:

    not me..not me..:P…so..gasim cheia?;)

  16. kriss Says:

    ce coincidenta-katie melua-the closest thing to crazy e piesa pe care o ascult obsesiv de vreo cateva zile..o fi ceva in aerul asta tomnatic ce indeamna la piese de dragoste semnate katie melua?:)

  17. monoloage Says:

    @kriss o fi…..;)….bine te-am gasit pe-aci…te mai astept…


Lasă un răspuns

