Emisiunea

Octombrie 27, 2007


La cererea celor care au ratat emisiunea „Casa Poetescu”, de la radio lynx , am adaugat-o, pentru download aici. Have fun!;)

2 Răspunsuri to “Emisiunea”

  1. radugo Says:

    eu am ratat emisiunea şi am descărcat-o astăzi. felicitări, mi-a plăcut sincer. cred totuşi că trebuia să vorbeşti un pic mai mult, mai ales că (aşa mi s-a părut) ai o voce frumoasă.
    acuma îmi pare şi mai rău că am pierdut emisiunea în direct.

  2. monoloage Says:

    mc radu…deh..se putea tot timpul mai bine….nu eram in apele mele….in timpul emisiunii….insa…vanda stie…..oricum..in fiecare miercuri…se face emisiune de poezie…si sunt 2 ore frumoase…


Lasă un răspuns

