Ganduri sarate

Octombrie 28, 2007


tristete

* Iti vad ochii plansi, ca de pe o culme panoramica. Masca ta de „mireasa“ cu fata vopsita in alb, se ascunde printre  ramurile mainilor. Undeva, in fundal, o palarie cu voal pare uitata, in lumina plina a dupa-amiezii de toamna.

* Orice om plans dobandeste ceva special, o fata senina, incoruptibila, in momentul in care-si intalneste propriile ape sarate, in a caror prezenta, uneori chiar si una nevazuta,  limpezimea adancimii sufletlui isi gaseste o lumina de tarm maritim.

* Ramasi singuri, discutam despre autoconvingerea motivatiilor propriilor hotarari, incercand sa ne justificam in fata propriilor ochi.

*Lacrimile s-ar putea sa vina mai repede decat te astepti si lucrurile sa nu se schimbe prea mult.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

8 Răspunsuri to “Ganduri sarate”

  1. sunflower Says:

    frumos… si video e potrivit cuvintelor tale…

  2. fantasya Says:

    super sensibil si frumos

  3. Maria Barbu Says:

    Dragos, in mod aproape surprinzator , vad cum se contureaza la tine un univers poetic care are capacitatea de a se auto-contempla, ceea ce este chiar un eveniment!

  4. vanda Says:

    si am plans pentru tine, si apoi m plans pentru mine si pentru minele din tine si pentru tinele din mine am plans, si pentru toate minele in care diamantele dorm sufocate de inertul carbune…

    am plans caci lacrima imi este a doua natura, natura ceea lichida si miscatoare, unduind peste toate stancile si dincolo de ele, adapostind naufragii si derive, apusuri si rasarituri…

    am plans cu bucuria regasirii in curgere…

    Suntem lacrimi pe obrazul lui Dumnezeu

    lumea este cea mai fragila lacrima de albastru si de dor…

    multumesc dragosh

    cu tine lacrimile sunt de bucurie!

  5. silver rain Says:

    ‘lacrimile s-ar putea sa vina mai repede decat te astepti’ imi spui in timp ce ganduri sarate, ivite de nicaieri si de pretutindeni, mi se preling nevazut pe suflet…

    si cu fata intoarsa spre alte inceputuri imi reamintesc… visul acela mi-l reamintesc.
    se nascuse din dorinta de a trai impreuna rasaritul fiecarei clipe de alb.
    mi-l reamintesc…si cu degetele sufletului rascolesc cenusa inca fierbinte cautand un raspuns. ma privesc in argintul oglinzilor, si dincolo de mine lacrimile gandului oglindesc, in curgerea lor, visul unei confundari totale in albul clipelor si imaginea unui voal uitat undeva in rasaritul unei alte vieti… si sarat e gandul lacrimilor albastre ce se preling pe buze…

    te regasesc langa mine privindu-ma cu caldura in ochii plansi…acum stiu ca am ajuns la tarm si la lumina.

  6. Cristia Says:

    „Lacrimile s-ar putea sa vina mai repede decat te astepti si lucrurile sa nu se schimbe prea mult.” Mda… Tocmai de aceea nu ma prea mai opresc sa plang, merg inainte si ma concentrez pe capacitatea mea de a schimba lucrurile, las smiorcaiala pe altadata…

  7. Liana Says:

    Ce-mi facusi, Dragos?🙂 Ascult melodia asta de patru ore! Fara sa plang… doar lasand sunetele sa topeasca lacrimile neizvorande…

  8. lamya777 Says:

    lacrimile sunt darul dat de viata oamenilor pentru a se putea exprima in cel mai pur si sincer mod… Sunt ceea ce pe mine ma calmeaza si ma fac sa vad partea plina a paharului, chiar daca pentru asta este nevoie de multe nopti in care sa adorm plangand…


Lasă un răspuns

