Selectii monotone

Noiembrie 14, 2007


casa

For twenty seven years
I’ve always sought the Way.
Well, this morning we passed
Like strangers on the road.

– Kokuin (10th century)

*

“Whatever relationships you have attracted in your life at this moment, are precisely the ones you need in your life at this moment. There is a hidden meaning behind all events, and this hidden meaning is serving your own evolution.”

– Deepak Chopra


*

Singur mergeam pe drumul meu

singur mergeam pe drumul meu
la locul nostru de-ntalnire.
dar cine-i acesta care ma urmareste
pas cu pas in mutenia beznelor ?
ma trag din drum alaturi
sa ma feresc de umbra lui
dar el nu-mi scapa urma pasilor.
starneste, mandru, pulberea in mers
si-ngana cu glas tare
orice cuvant care-l rostesc.
el este eul, eu insumi
si, Doamne, de rusine nici ca stie.
dar eu rosesc sa vin la usa ta
cu umbra-i in tovarasie .

– Tagore

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3 Răspunsuri to “Selectii monotone”

  1. maria Says:

    vino, te astept, chiar daca uneori vreau si eu sa ma eliberez de prezenţa ei, care în vremurile noastre a devenit anacronică. Dar, atunci viaţa mea ar deveni un pustiu în două culori: alb şi negru, iar călătoria mea prin lume ar fi lipsită de sens!
    Cea mai puţin zdravănă umbră este cea a sufletului, ea este ceeea ce există mai firav şi mai rezistent pe lume!

  2. Cristia Says:

    Dragos, permite-mi sa ma adresez Mariei: Maria, daca gresesc, opreste-ma, sau da-mi peste maini sa nu mai scriu… Sufletul face o umbra coplesitoare! Ciudat, chiar si atunci cand nu exista soare… Adica,pana la urma, e ceea ce ai zis si tu, e umbra aproape solida, a ceea ce e „mai rezistent pe lume”… Ce bine e cand nu conteaza ca am nume! Suntem doar suflet, si asta imi ajunge!🙂

  3. meccip Says:

    mergeam, era urât şi ploaie,
    ce trist părea drumul sub picioare.
    dar azi, e soare…
    un gând hazliu mă poartă n zare.


Lasă un răspuns

