Raspunsul

Noiembrie 21, 2007


cautand raspunsuri

secretele mele
apar la fereastra ta
plina de ceata.
te pierzi
in cautarea
razelor de lumina
ale unui rasarit
incetosat.
nerabdarea de care
iti este frica
te cuprinde
in brate de fum.
si cand te gandesti
ca poti gasi
raspunsuri
neintreband nimic.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3 Răspunsuri to “Raspunsul”

  1. vanda Says:

    am tacut…
    ca si cand pe lume
    inca nu era nici un cuvant
    nascut…

    daca vroiam sa iti spun ceva
    rosteam o stralucire…
    de privire!

    daca vroiam sa iti fiu tacere
    inchideam ochii
    transformandu-i in mistere!

    daca vroiam sa iti fiu rugaciune fierbinte
    imi chemam ingerul sa se roage
    cuminte!

    daca vroiam sa iti fiu clipa de tihna binecuvantata…
    taceam cu amandoi ochii deodata…

    daca vroiam sa te simt aproape
    imi faceam ochii sa paseasca
    pe ape…

    daca vroiam sa iti fiu fereastra
    imi deschideam pleoapa
    albastra

    am tacut
    si te-am nascut!

  2. silver rain Says:

    iti ascult tacerea
    ce se rasfrange in mine
    prin ceata ferestrelor.

    imi sopteste raspunsuri, senina
    la intrebari nerostite
    siroindu-mi in suflet lumina
    prin ferestre zidite.

  3. gabitzubitzu Says:

    Mono…super, super !!!


Lasă un răspuns

