Momente

Noiembrie 26, 2007


 moment

Traiesc in aceasta lume,

in acest moment.

Oare cu ce as putea compara,

Cand ma pierd

in traduceri

ce nu lasa urme?

*

In fiecare noapte

ti-am asteptat vizita

Promisa.

Cum,

inca nu ai venit,

te-nsel cu luna.

*

In vise,

alerg dupa tine,

pe drumuri

pline de obstacole.

Cand ma trezesc,

am febra musculara.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

7 Răspunsuri to “Momente”

  1. silver rain Says:

    in fiecare prag de noapte
    din departe
    un ochi inselator al lunii
    pasind pe stele
    mi te aduce aproape
    si vad prin el
    cum asteptarea
    ce curge ca o lacrima
    pe-obrazul unei ape
    atat de bland
    tu
    o invelesti sub pleoape

    iti vine sa crezi
    ca te vad alergand
    in timp ce visezi?

  2. vanda Says:

    alerg pe harta
    abia imi ajunge o luna
    sa ma strabat
    sa invat
    nasterea cu capul inainte
    intr-o lume intoarsa
    cu fundul in sus

  3. did Says:

    monologuleee, unde esti?!?🙂 hai ca a trecut momentul.

  4. monoloage Says:

    @did a trecut..a trecut..dar nu eram pe-aci….de-abia am revenit….:P…fusei plecat….

  5. rameau Says:

    intind mana spre sunet
    ca o caldare goala reverberatia
    urc creasta unui acord
    ca un val vibrator
    un cal calator
    un stol stropit de sare
    soare alb cu pete solare
    tu unde?

    AG
    gadrian40@gmail.com

  6. dianette Says:

    Mda.. Destul ! ????? E cazul sa ma opresc ? Ce conteaza ce crezi..ce gandesti ???
    Te sorb ! Ma imbat cu tine ! Si mi-e totuna de logoreee… te respir…

    In cazul in care tutuiala e permisa…

  7. monoloage Says:

    @dianette este permisa..bine te-am gasit


Lasă un răspuns

