Ganduri

Decembrie 8, 2007


 ganduri

Voi fi in randurile mele, scurte, o ceata, o melodie. Iar intre paturile vietii, nu se va gasi, legat de mine, decat un tipat. Innabusit.

Pe masa, in scrumiera, tremura fumul unei tigari neterminate. Si stiu, ca, daca ar fi sa cred in reincarnare, la un moment dat, nu voi deveni nici animal, nici planta, ci doar niste versuri sau poate chiar un simplu cuvant. Neterminat.

Oriunde fac pasi, prin ceata ceasului de la mana, ticaiutul secundarului se napustete asupra mea ca o haita de lupi cu fete prietenesti. Ajung sa fiu propria mea secunda in propriul meu ceas, cautand esenta in cinele frivole ale animalelor de prada. Pofta buna!

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

10 Răspunsuri to “Ganduri”

  1. gabitzubitzu Says:

    Obstacolele sunt asemenea fiarelor salbatice.. sunt lase dar te vor pacali daca vor putea. Daca observa ca ti-e teama de ele, se vor napusti asupra ta.. iar daca le vei privi drept in ochi, vor disparea.

  2. reddeep Says:

    am si eu o propunere…sa pui un tilu, ceva la piesele YouTube. daca scrie undeva si nu vad eu iertare.

  3. silver rain Says:

    sunt dincolo de zarea cuvintelor tale…in ceata…un cantec simplu…
    si cautand printre amintiri nota de inceput fredonez pe rand toate notele rostind la sfarsit, pe muteste, un cuvant simplu si neterminat…

  4. rasarit Says:

    chestia cu reincarnarea e o umbra. sper sa tina mai mult. la urma urmei tre` sa fi in concordanta cu restul. nasol. Ei nu simt la fel , si o stii si tu. R. buna melodia!

  5. vanda Says:

    in lumina gandului tau neterminat eu…mai termin de respirat o poveste! Din cate sfarsituri este alcatuit un inceput, cate lacrimi alcatuiesc un zambet, si cate caderi sunt egale unui zbor spre tine insuti! Din grauntele de intuneric primordial, pe care doar CUVANTUL il alcatuia, din acel graunte am izbucnit cu totii spre lume nebuni, goi, perfecti…ne nastem din tipat si durere dandu-le semnificatia vietii…suntem secundarele ceasului cosmic, pe care il traim fiecare cum ne este cantecul…Asa ne regasim cumintiti de albul zapezilor tinute pe buze…in tacerea cuvantului neterminat, care…suntem!

  6. monoloage Says:

    @gabitzu daca ar fi asa de usor….
    @silver care e acela?:P
    @rasarit deh, multumeste-le celor de la Simple Plan
    @vanda da….care suntem…
    @reddeep apesi pe video si te duce pe youtube si iti va arata ce piesa si a cui e
    @anaayana thx

  7. dianette Says:

    Frumos… Da-mi voie sa-mi notez adresa. Simt nevoia sa ma intorc.

  8. monoloage Says:

    @dianette te astept…esti binevenita oricand

  9. nowhere Says:

    ft frumos…si eu trebuie sa imi notez adresa pentru a ma putea intoarce…:X


Lasă un răspuns

