Pentru voi toti

Decembrie 24, 2007


fulg de nea

Nu stau sa va mai urez toate cele de sarbatori, acestea vi le urez oricum, in orice zi. Insa, pana dupa sarbatori va las randurile de mai jos:

If you want to be free,
Get to know your real self.
It has no form, no appearance,
no root, no basis, no abode,
but is lively and buoyant.
It responds with versatile facility,
But its function cannot be located.
Therefore when you look for it
You become further from it,
When you seek it
You turn away from it all the more.

– Linji (d. 867)

Si va multumesc pentru vizite si comentarii si pentru ca imi sunteti alaturi. Sa ne auzim cu bine in noul an!

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

6 Răspunsuri to “Pentru voi toti”

  1. rasarit Says:

    Sabatori fericite si tie!!

  2. Liana Says:

    Un an nou plin de bucurii si impliniri iti doresc, Dragos! Si texte multe si superbe asa cum ne-ai obisnuit!🙂

  3. silver rain Says:

    ” Am sa-ti umplu cerul cu un cantec
    Tacut ca o raza. Iar tu, mirat, n-ai sa stii
    De unde vine revarsarea aceasta de lumina. ”

    …si in coplesitoarea LUMINA a CRACIUNULUI, BUCURIA sa-ti fie deplina…

  4. dianette Says:

    Toate cele bune si A Happy New Year !!!

  5. dianette Says:

    ” El a întins spre mine o frunză ca o mână cu degete.
    Eu am întins spre el o mână ca o frunză cu dinţi.
    El a întins spre mine o ramură ca un braţ.
    Eu am întins spre el braţul ca o ramură.
    El şi-a înclinat spre mine trunchiul
    ca un măr.
    Eu am inclinat spre el umărul
    ca un trunchi noduros.
    Auzeam cum se-nţeteşte seva lui bătând
    ca sângele.
    Auzea cum se încetineşte sângele meu suind ca seva.
    Eu am trecut prin el.
    El a trecut prin mine.
    Eu am rămas un pom singur.
    El
    un om singur. ”
    An Nou Fericit ! Scuze…

  6. Khristine Says:

    Sa ai un 2008 asa cum ti-l doresti, Dragos. La Multi Ani !


Lasă un răspuns

