acel sarut

Ianuarie 4, 2008


 kiss

afla-ma in labirintul

fara usi

si-asculta minotaurul

ce-orbecaie

dupa ultimul

tau zambet.

asa, din adancul

nimicului

iti vei da seama

ca,

acel sarut,

a ucis lumea.

……………………………………………………….

ma uit

cum,

asezata intre lespede de zi,

surasul ii este

inghetat

ca si cum

nu ar fi.

pe buze, insa,

are  urma

unui sarut.

…………………………………………………………………………………………………….

6 Răspunsuri to “acel sarut”

  1. dianette Says:

    Pui sare pe rana, ai ?
    Superb.
    Uneori ucid cautarile.. alteori e deajuns un sarut..

  2. monoloage Says:

    ba da..la nebunie…;)

  3. gabitzubitzu Says:

    O, cerule nu stii ce vrei
    Nici tu, azi mi se pare
    zâmbesti si plângi, si iar zâmbesti
    In joc de curcubee
    Parcă pe boltă oglindesti
    Un suflet de femeie…?😀
    Happy new year Dragos !

  4. Lorena Lupu Says:

    remarc că protagonista „acelui sărut” seamănă mult cu mine. cel puţin din unghiul ăsta.🙂

  5. monoloage Says:

    @gabitzu LMA si toate cele bune in anul asta!}{
    @lorena dezvolta unghiul…

  6. silver rain Says:

    “ Vara aceea mi-o reamintesc. E maine. Sa zideasca doborand, memoria se distruge. Pedeapsa vibreaza in melodie. Si vantul, la fel, isi are victimele lui. In vara aceea, un pas inapoi, trei pasi inainte, atatea iubiri s-au sfaramat. Pasiunea, ea, intacta, cheama.”

    …am vazut azi placa de marmura pe care scria ‘aici sufletul lor a inviat si a murit’… si dincolo de ferestrele fara perdele i-am auzit pe cei de la bliss…ceaiul, intre timp rece, inca ne mai astepta…florile inca nu se ofilisera…si pentru o clipa, doar pentru o clipa, te-am zarit…m-am zarit…si ti-am simtit bratele refacand conturul unor imbratisari topite in curgerea timpului…mai departe te-am zarit…m-am zarit… in intersectia pe care destinul ne-o pregatise demult…si am fost atat de aproape incat am simtit cum ni s-au amestecat sufletele…
    …din vara aceea…’labirint fara usi’ in care, asteptand nimicul sa se intample, m-am pierdut cautandu-te…nu a ramas decat ‘acel sarut’ dupa lobul urechii… si o picatura de ploaie pe care, ca ratacitii in desert , am avut puterea s-o impartim…


Lasă un răspuns

