Vesnicie

Ianuarie 16, 2008


vesnicie

Am inceput sa cred

ca viata e vesnica,

va tine pentru

totdeauna.

Insa,

intr-o zi,

in aceea una,

nu foarte diferita

de celelate zile,

in care-mi traiesc

vesnicia,

aceasta

va inceta sa existe.

iar eu, totusi,

inca voi crede.

PS: Ne mai auzim luni, cand ma intorc in tara. Zile frumoase all!

9 Răspunsuri to “Vesnicie”

  1. dianette Says:

    Credul mai esti😉
    Enjoy your stay.
    Vesnicia asta-i discutabila..

  2. monoloage Says:

    @ mc anielle…
    @ dianette si aceea incredere a mea e discutabila..;)

  3. dianette Says:

    Absolutely. De asta nu ma indoiesc. Doar de aia-ti trageam cu ochiul aruncand ghilimele-n vesnicie..:P

  4. Cristia Says:

    Era inevitabil, daca e vorba de vesnicie, mereu am si eu ceva de zis🙂 Am certitudinea ei si e minunata. Vestea ei, picata ca o pleasca din cer, intr-o dupa amiaza de octombrie… Vesnica si continua m-am aflat facandu-mi un unic tavalug din trecut, prezent si viitor. E tare frumos!🙂

  5. anaayana Says:

    Veşnicia presupune credinţă neîntreruptă!

  6. Acadeaua Says:

    Drum bun si succes!
    Imi era dor de chipul tau. Stii tu!

  7. silver rain Says:

    cad liber
    in vesnicia din mine
    abia daca mai am timp
    sa-i simt pe obraz
    rasuflarea fierbinte
    abia daca mai am timp
    sa-i vad prin fereasta albastra
    asteptarea cuminte
    abia daca mai am timp
    de mine aduceri aminte
    si de vesnicia credintei

    cad liber
    si in cerul din mine
    vesnicia
    picteaza cu lumina
    bucuria-n cuvinte

  8. gabitzubitzu Says:

    Ca intotdeauna, mirific…
    Cautam mereu in sens invers, dar cu cat mai gresit, cu atat simtim o mai mare bucurie si certitudine, fiindca diametrul opus inseamna pe aceeasi axa, si asta este deja o legatura puternica.


Lasă un răspuns

