Ich

Ianuarie 21, 2008


In mica mea calatorie am dat de piesa asta pe un post de radio din Austria. Nu ma omor dupa limba germana si nici nu am inteles-o foarte bine pana nu am avut o mana de ajutor dar, pur si simplu, mi-a placut de la primele acorduri. Iat-o:

16 Răspunsuri to “Ich”

  1. dianette Says:

    Ist wunderschön.. Genau wie Du ! Acum ca tot stii ce inseamna, ai sa-mi dai dreptate..

  2. urbanreality Says:

    De cand nu mai am VIVA am uitat cat de bine suna muzica germana. Superba piesa.

  3. monoloage Says:

    ma bucur ca va place…

  4. did Says:

    si mie imi place. las alta la schimb😀

  5. dianette Says:


    Daca nici asta nu-ti place… ma dau batuta😉

  6. dianette Says:

    Cel putin versurile.. storc lacrimi.. Si e si melodioasa mai.. Zi ca-ti place ! :)))

  7. did Says:

    nush ce-o sa zica monologosul, dar pe mine m-ai spart cu ea😀

    tks, dianette!

  8. dianette Says:

    Bitte, gerne. Xavier Naidoo iti spune ceva ? „Abschied nehmen” o pun azi la mine.. Doamne cum mi-l place.
    Domnul Monoloage e mai pretentios, asa.. si la unele chiar trebuie sa intelegi versurile ca sa te termine..😉

  9. monoloage Says:

    ich + ich du erinnerst mich an liebe.. e dementiala..like the sound…dar vreau si o traducere…se poate?;)

  10. dianette Says:

    Na, Gott Sei Dank ! Sigur, cand ma intorc. Daca mai esti..

  11. waszlaw Says:

    sehr schoen

  12. carmin Says:

    nici eu nu ma omor dupa limba germana, dar aici suna tare bine, frumoasa melodia:)
    si sigur o sa-ti placa si aceste 2 frumuseti si probabil ca le si stii
    poate iti faci putin timp pentru ele;)

  13. ieppy Says:

    nimeni nu zice ceva de rammstein?😀 dezamagitor…😀 sau macar de un falco acolo de control… ofofof, meymeymey.😀

  14. monoloage Says:

    nu zice..mey..nu zice…si nu te mai tot ofta..si pune mana si fa niste cuba libre…..:P

  15. ieppy Says:

    auzi, pana cand nu vad zaraza nu pupi niciun cuba libre… asta 1, si 2 daca nu zice nu e bine… inseamna ca lipseste ceva…

  16. monoloage Says:

    normal…cuba libre…:P


Lasă un răspuns

