Inot lunatic

Ianuarie 24, 2008


 luna

am tras cortina

peste luna

alunecand

apoi

in sangele fierbinte-al

scenei tale.

mainile vorbeau

si mirosea

adanc

a lac.

ma cufund

in noi.

10 Răspunsuri to “Inot lunatic”

  1. carmin Says:

    si ma cufund in amintirea
    ce-am fost odata doi in unul
    si dorul arde
    si scrum devin,
    cernand cenusa anilor
    in parul tau.

    dak sunt prea insistenta spune-mi
    te-am gasit intamplator si parca ceva ma tine aici

  2. monoloage Says:

    nu e nicio problema carmin….daca iti place aici..stai cat vrei…scrie …posteaza comentarii…nu ma deranjeaza… esti binevenita oricand.

  3. carmin Says:

    ok:)o sa stau la panda:))
    mersic:)

  4. dianette Says:

    Profund.. si melodia la fel..

  5. dilEMA Says:

    ce artistic e.

    mai ales poza.

  6. monoloage Says:

    mc..si bine te-am gasit!

  7. gabitzubitzu Says:

    Poem…oh, da !😀😉
    Hai sa vorbim numai in versuri

    Tu ai un fel de paradis al tau
    în care nu se spun cuvinte.
    Uneori se misca dintr-un brat
    si cateva frunze iti cad inainte.

  8. monoloage Says:

    Bine gabitzu:P…replica:

    si raiul meu nu-mi apartine
    iar vorbele se pierd in vant
    doar bratul ridicat mai tine
    de-o litera, acel cuvant.

  9. vanda Says:

    acel cuvant se spune-n taina
    se ia cu sine in mormant
    vesmantul nu este o haina
    cum vorba nu e un cuvant

    din rai imi picura tacerea
    si ingeri picura pe-asfalt
    si umbra-mi este mangaierea
    in cerul rece de cobalt

    eu peste luna-am tras cortina
    si scena iar a inghetat
    nu sunt nici tura nici regina
    nici regele nu-i imparat

    patratul alb, patratul negru
    descriu in spatiu un infern
    si raiul vidului integru
    imi tace sufletul etern


Lasă un răspuns

