Jocul

Ianuarie 27, 2008


 soul

uite-l!

un fir de suflet

pe buze

ti-am lasat.

si stiu,

ca intr-o zi

il vei rupe

cu dintii

crezand

ca e doar

o biata

sfoara.

uite-o!

18 Răspunsuri to “Jocul”

  1. dianette Says:

    Fascinant.. nu o pot asculta niciodata pana la capat.. prea plang.. si sunetele si sufletele. Cata durere.

  2. vanda Says:

    bine te-am gasit mono…am calatorit mult in ultima vreme si furtuna mi-a fost destinatie…

  3. monoloage Says:

    mai ales cand e o vorba..cu cat ai capacitatea de a iubi mai mult..cu atat ti se dezvolta si capacitatea de a suferi, a simti durerea.

  4. carmin Says:

    un fir de suflet
    pe buze mi-ai lasat.
    e firul ce ne leaga…
    cum crezi ca il voi rupe?
    sarutul meu il va primi
    si colier la gat eu mi-l voi pune,
    chiar daca intr-o zi
    vei face sa devina sfoara
    lasand un trup inert.
    si vei vedea atunci
    si firul meu de suflet.
    uite-l!
    vei spune,
    rostogolind o perla, doua
    din ochii ce pana-atunci
    au fost inchisi.

    melodia, o splendoare ce ma duce cu gandul spre suflete interzise
    e doar o intamplare?
    After The Ball – Rick Wakeman
    Distant Thoughts – Rick Wakeman
    Still Waters – Rick Wakeman

  5. ana pauper Says:

    totul atîrnă de acel fir.

  6. monoloage Says:

    @carmin f frumoase piesele de la wakeman
    @ana nu totul…dar aproape da…

  7. dianette Says:

    De ce trebuie sa se completeze.. sa se egaleze.. iubirea si suferinta.. De ce unii simtim asa.. in timp ce altii se sterg undeva cu capacitatea de-a iubi.. si cu suferinta.. Imi doresc sa nu mai am nimic din cele doua.. sa nu fiu capabila nici de-a iubi asa si nici de-a da altora ocazia sa se joace cu ultima dintre cele doua capacitati.. Nu merita.

  8. carmin Says:

    viata este suferinta care la randul ei se naste din dorinta si pt a scapa de ea, trebuie sa o eliminam pe a doua: dorinta;
    prin urmare, pt a nu cunoaste suferinta, trebuie sa iesim din lumea reala, evoluand din existenta rationala in existenta contemplativa si mai apoi sa ajungem in nirvana, dupa cum ne invata Buddhismul.

  9. dianette Says:

    Dorinta am eliminat-o.. doar ca are radacini puternice.. si uneori mi-amintesc de ea fara sa vreau..
    Dorinta naste suferinta, naste iluzii, vise.. doar ca atunci cant te trezesti, cu sau fara voie, si te ciocnesti de realitate…
    Nirvana.. e de neatins.. pentru mine.

  10. dianette Says:

    cand*

  11. carmin Says:

    nu numai pt tine🙂
    e greu de atins pt ca aceasta cale de a o cauta nu sta chiar la indemana oricui; altfel spus, nu ne ramane decat sa ne luam de gat cu viata si sa o punem la pamant atunci cand ne face fitze – incerc doar sa te mai inveselesc putin, dar alta cale nu prea vad nici eu.

  12. dianette Says:

    Stiu ca nu numai pentru mine. .daaar mai ales pentru mine..:) Am sa smulg ultimile radacini ale dorintei inca infipte adanc in mine.. e mai usor decat sa ma rafuiesc cu viata.. cred. Ahh si iar incearca cineva sa ma inveseleasca..:)) Sunt eu asa mai trista, din fire.. iar cand sunt vesela tot asa.. o rabufnire.. Multumesc, Carmin. Trece si asta😉

  13. carmin Says:

    viata fara dorinte si vise e seaca asa ca lasa-le acolo unde sunt si lupta:))😉

  14. dianette Says:

    Sunt mai multe tipuri de dorinta.. Aceasta pe care o simt eu.. e interzisa.. Si apoi daca iti doresti prea mult ceva… s-ar putea sa se implineasca. Cel putin asa se spune. Daca s-ar implini.. tot nu ar fi bine. Nicicum nu-i bine. O lasa sa treaca, am s-o innabus.. nu stiu ce-am sa-i fac, doar ca nu am sa ma las prada ei.:)) Se bat cap in cap.. visele mele😉

  15. dianette Says:

    S……. voi cu trairile astea de o clipa.. O fi. Doar ca ce vine dupa aia.. chiar conteaza.. asta ca sa-mi raspund la propria-mi intrebare de acum cateva zile/saptamani. Si numai bine nu vine. Asta o spun din experienta. Acum suflu si-n iaurt..😉

  16. dianette Says:

    Nu cred in eternitatea unei clipe.. de mult nu mai cred. Sunt o necredincioasa.. :))Poate nu i-a pierit nimic.. poate e imaginatia ta.. stii cum e cand iubesti.. Cum e cand iubesti ??! :))

  17. ieppy Says:

    s…., dupe ce scrii tu un scenariul ma aduci si pe mine intr-un rol de guest director?😀 a little touch of tarantino to add to the taste.😀

    si ca sa raspund si eu la intrebarea cum e cand iubesti… e la fel ca atunci cand traiesti… ptiu drace sa vezi ca pana la urma ajung si eu un filozof. :))

  18. ieppy Says:

    mdea, atunci nu imi schimb cariera… simpla zici? asa o fi…😀


Lasă un răspuns

