Plimbare liniara

Februarie 13, 2008


 palma

M-am plimbat descult

prin palmele tale

trecandu-ti peste

linia vietii…

si chiar m-am

odihnit pe una din

cutele ce-ti taiau

acea linie.

am lovit pietrele

cu piciorul,

intr-un joc copilaresc,

in drumul meu

pe linia-ti norocului

si stiu ca ti-am

dat dureri

pe linia capului.

acum ma plimb

hai-hui

pe amprente.

11 Răspunsuri to “Plimbare liniara”

  1. carmin Says:

    „am lovit pietrele cu piciorul”… si nu te-au durut degetele, daca erai descult?!:)
    e un „joc” pe care il practicam toti, cu sau fara vointa noastra, regretand atunci cand suntem striviti, tot dintr-un joc copilaresc, in santurile amprentelor.

  2. monoloage Says:

    m-a durut carmin..dar..dupa un timp te obisnuiesti cu durerea…

  3. dianette Says:

    Plimba-te in voie.. poate amprentele te vor cauta din nou.. Ti-ar da dureri pe linia capului daca nu te-ar regasi..

  4. dianette Says:

    ..ori poate chiar.. pe cea a inimii..

  5. carmin Says:

    de ce sa ne obisnuim cu dureri inutile provocate noua chiar de noi insine?
    nu ar fi mai bine sa facem in asa fel incat sa nu provocam dureri altora, reducand poate astfel si din durerile noastre?
    e un fel de a privi lucrurile…

  6. silver rain Says:

    ma plimb fara tinta
    prin lumea iluziei
    care sunt
    care esti
    si merg pe linia vietii
    cautand cu ochii inchisi
    linia norocului
    doar vocea sufletului
    imi sopteste
    sa nu ma ratacesc
    de lumina
    adunata in ea insasi
    pe calea iubirii
    si aproape de linia capului
    doar ele
    palmele
    obloane calde
    la ferestele ochilor
    imi deseneaza sub pleoape
    cu lumina albastruie
    un fir de argint
    si iluzia calda a odihnei tale
    pe linia vietii mele

  7. silver rain Says:

    ei ce sa-i faci, asa se intampla cand tin prea mult *ferestrele iluziilor deschise…literele zboara si cuvintele devin mai usoare…si uneori fara sens…:)

  8. monoloage Says:

    @ploicica nu-i bai…si sa stii ca pana si cuvintele fara sens…au totusi…un sens…

  9. Ada Says:

    Poate plimbarea asta a influentat un destin…


Lasă un răspuns

