Eurovision cu…. cantec

Februarie 19, 2008


Cum imi place sa trag cu urechea aproape la orice fel de muzica, m-am uitat si pe la neaosul nostru concurs de preselectie pentru Eurovision. Nu stau sa comentez multe, trec direct la subiect, adaugand poate ca suedezii – parca asa erau – de la Biondo, cu piesa „Shine”, mi-au placut foarte mult. De gustibus. Pe langa, mi-a mai sarit in ochi si melodia castigatorului Megastar, Catalin Josan, „Run away”. Fredonandu-ma pe diverse site-uri, am dat si de Despina Vandi. Unii spun ca nu e plagiat, altii da. Urechea mea, aia surda, zice ca este. Voi ce parere aveti?

Catalin Josan

Despina Vandi

Si bonus, favoritii mei:

PS: Stiu, ca nu este un post in stilul monoloagelor de pana acum, dar mai diversific din cand in cand.

3 răspunsuri to “Eurovision cu…. cantec”

  1. pinklollipop Says:

    Seamana, dar nu rasare! 🙂 Nu exista decat 7 note mari si late. La un punct e normal sa existe asemanari. „Run away” e preferat mea! Ai gusturi bune, ca de obicei.

  2. dianette Says:

    Am ascultat doar bonusul..Imi place..
    Imi cer scuze.. azi nu am dispozitia necesara.. Am sa revin.

  3. andreea Says:

    Nu pare plagiat si chiar suna mai bine decat presupusul original. Nu e chiar normal sa semene chiar daca sunt 7 note, pentru ca exista moduri, chei, game, diezi si bemoli, care sa aduca ceva variatii substantiale.


Lasă un răspuns

