Exercitiu

Februarie 19, 2008


 zen

ia o  pensula

si o bucata

de hartie.

inchide ochii

si deseneaza-ti

sufletul.

3 Răspunsuri to “Exercitiu”

  1. dianette Says:

    Mi-am desenat sufletul. Cu ochii inchisi. Pensula muiata-n mine.. bucata de hartie.. alt suflet. Mi-am desenat sufletul pe alt suflet. A iesit un amestec..

  2. Cristia Says:

    Ha!🙂 Frumos exercitiu. A iesit ceva fara o forma anume, un ceva mic, ascuns😉 si zambitor. Asemenea unui copil ce vrea sa se declare cu…multa atitudine🙂

  3. darklife Says:

    Desi m-am tinut departe de „monoloagele” tale…azi am cedat….am citit tot ce pirdusem…exercitiul asta nu mi-a placut…adik….rezultatul a fosr dezastruos….de fapt, ma asteptam…norocul meu ca D-zeu a inventat „resemnarea”


Lasă un răspuns

